Controle vk! 41+1

heeej dames...

Nou net terug van de vk, bloeddruk nog steeds perfect.
Inwendig onderzoek.....niets geen vooruit gang, konden dus nog niets doen ook niet strippen...wat een domper..had toch echt gehoopt dat het wel iets verder gevorderd was!!

Nu moet ik vrijdag voor een serotiniteits controle (kijke of de placenta nog goed is en of er nog genoeg vruchtwater is) en ctg!! en afspraak met de gyn! Ben benieuwd wat ze zeggen!!

Kon net wel janken toen ik thuis kwam...grrrrr!! Maar goed, nog ff...heel lang kan het niet meer duren uiterlijk volgende week wordt ik mama en daar kijk ik er naar uit!!

Tot die tijd nog maar genieten van de rust en ondanks het vele plassen goede nachtrust!!

Liefs Liesbeth

pff, jeetje joh, balen dat er nog geen vooruitgang in zit! maar gelukkig duurt het idd niet lang meer. wachten duurt lang hè?

ik hoop dat er snel toch nog iets onverwachts gaat gebeuren!

pff, jeetje joh, balen dat er nog geen vooruitgang in zit! maar gelukkig duurt het idd niet lang meer. wachten duurt lang hè?

ik hoop dat er snel toch nog iets onverwachts gaat gebeuren!

Ach, wat een tegenvaller zeg! Kan me voorstellen dat je toch gehoopt had dat ze iets voor je konden betekenen. Maar denk maar positief, het duurt nog maar een weekje voor jou!!

Ach, wat een tegenvaller zeg! Kan me voorstellen dat je toch gehoopt had dat ze iets voor je konden betekenen. Maar denk maar positief, het duurt nog maar een weekje voor jou!!

Terug
Bovenaan