Controle Vk en 3 d echo gehad.

tamjo

New member
Gister weer controle gehad. Alles was goed alleen moet ik wel een glucose test doen, bloedprikken nuchter een drankje drinken twee uur wachten en dan weer prikken. Bah echt geen zin in. Vorige x hoefde ik dat niet! Het heeft niks met mij te maken dat ik dik ben( ben ik niet) maar omdat er ouderdom suiker voorkomt! Balen hoor! Maar maak me er niet druk om dat er wat is. Meer meiden die dit moeten?

Gister avond ook de 3 d echo gehad. En wowie wat was dat weer gaaf!!! Ze verstopte zich wel veel tegen mij aan en lag veel in mijn lies en met de handjes voor haar gezicht! Maar ondanks dat heeft ze zich wel paar x mooi laten zien. Ze ligt ook al met koppie beneden al kan ze natuurlijk nog wel wat draaien! Maar ze draait voornamelijk met het kontje heen en weer de ene x voel ik links boven een kontje andere x rechts boven! Nu nagenieten met de mooie foto's en dvd!

 
Fijn dat alles goed was...
Ik krijg de test ook hoor er volgende week meer over, bij mij heeft get wel met overgewicht voor de zwangerschap te maken, ik vertelde het ook op de zwangerschapscursus en de vrouw die het gaf vroeg waar ik dat dan had zitten haha...
Moet niet de meest leuke test zijn maar goed we moeten het er voor overhebben he
 
En leuk 3D echo wij gaan van de week ook nog ff afspraak maken, mijn jongste nichtje mag mee en die komt vandaag terug van vakantie
 
Weet je ik heb niet eens zelf overgewicht ben heel netjes zwanger en echt een mini buikje maar ja idd we moeten het er voor over hebben! Zit vooral op tegen dat drankje vind zoveel vies straks spuug ik alles onder hahah!! En dan ja bloed prikken ook niet echt mijn favoriete hobby!! Maar ja!

3 d is echt gaaf en de moeite waard..
 
Ik zie ook tegen het drankje op hoor & het niet mogen eten haha... Bloedprikken maakt mij niet zoveel uit, heb meer laat van kleine prikjes zoals allergie test en griepprik.heb rond mijn 11e allergietesr gehad 21 kleine prikjes heel ziekenhuis kon mee genieten haha...heb er echt een trauma aan over gehouden haha...ieder jaar griepprik ga altijd met mijn opa en oma mee durf niet alleen en altijd geprikt door zelfde assistente die weet precies hoe het moet en houdt me gewoon aan de praat zegt ook niet van hier komt ie Ofzo dus dat is wel lekker....
Bloedprikken vind ik daarentegen grappig, aangezien ze of mijn aders niet kunnen vinden of ze rollen weg en dan die gefrustreerde hoofden Hahaha... Denk dat we over ongeveer 2 week de 3D echo doen
 
Ik heb met 11 weken een glucosetest gehad omdat mijn suiker iets te hoog was bij het bloedprikken. O wat is dat drankje smerig ik werd er verschrikkelijk misselijk van maar ik heb het gelukkig binnen weten te houden omdat ik wist dat ik het anders nog een keer zou moeten drinken. Gelukkig was alles gewoon goed en kwam het de vorige keer omdat ik vlak voor het prikken iets zoets had gegeten. Bij de glucosetest prikken ze trouwens niet echt bloed je krijgt een klein speldenprikje in je vinger en dan knijpen ze een beetje bloed op een staafje en dan weet je direct de uitslag. Ik hoop dat voor jullie dat het goed is.
 
Gelukkig dat alles goed was! Maar wel balen dat je daar op getest moet worden :S
Ooh wat leuk dat je 3d zo bijzonder was! Ik heb 'm pas met bijna 30 weken.. wel jammer, maar eerder kon helaas niet... gaat het verder goed met je??
 
O dat is idd laat maar vast niet minder mooi!

Het gaat goed al ik echt ontzettend aftel tot mijn verlof! Ben t werken echt zo beu! Maar ja nog 6 weekjes! Bij jou ook alles goed?
 
Terug
Bovenaan