controle vk en een man met nesteldrang :D

goedemiddag....

Vanochtend op controle geweest... De kleine maakt het goed.. en mama ook..... Bloeddruk was netjes 124/78 en hartslag van de beeb mooi rond de 140.... :D Meneer de dok verwacht dat onze kleine zo rond de 8 pond zal zijn.... ben benieuwd of die gelijk krijgt....

Voor de verandering heb ik geen nesteldrang, maar mijn manlief wel hahaha.....
Kom er net achter dat ie dat doet omdat ie zich anders schaamt voor al die vreemde mensen die hier over de vloer gaan komen........
Hij was druk bezig in de tuin, dat is bijna af... wachten nog op het grind.... en vanochtend heeft ie de berging helemaal opgeruimd en alles netjes gemaakt.... hihihi... werd tijd, was groot drama daar, maar ik kon er niet meer mee omshouwen....

Nah jah..........

Blij dat alles weer goed was bij de vk en dat het hier om huis ook eindelijk netjes word....

Nou prima...! Laat je beeb nog maar even zitten, dan komt manlief misschien tot ongekende hoogten!
Goed zeg dat ie de tuin heeft aangepakt...!
Jasper is altijd erg netjes, maar vlak voor de bevallingen wel extra...herken het wel een beetje!

Fijn dat het allemaal weer goed was bij de VK..en jullie dus ook een lekkere flinke beeb!

Hoi hoi!

Gelukkig dat alles goed gaat met jullie kleine en jou....
Wat heerlijk dat je man dat heeft! Wilde dat de mijne dat had hahahaha!
Nee hoor, Rogier doet alles wel wat ik hem vraag, hij ziet het zelf alleen niet liggen.
Ik zit hier zelf nog op te hikken tegen de viooltjes die ik nog in de bakken in de voortuin wil zetten. Ro moet de potgrond even vanuit de schuur tillen naar voren ....... als dat klaar is, ben ik ook wel blij.
Greetz Esz

haha manlief heeft hier ook de schuur een grote beurt gegeven en is mij ijverig savonds aan het helpen met opruimen....
ook voor het feit dat er onverwachts mensen over de vloer kunnen komen en hij alles dus netjes wil hebben nu ik het niet zo goed meer kan ;-)

Alles heb ik hier zo beetje wel klaar, moet alleen nog strijken... bleuuhhh... haha als het vanacht komt dan kunnen de moeders morgen mn mandje leegwerken haha en anders heb ik pech en mag ik het zelf gaan doen!

Liefs Marina

Haha ken het me mannetje heeft afgelopen weekend de voorraadkast voorzien van nieuwe en breedere planken.. Vraag er al bijna 2jaar naar en word het even in een dagje gedaan haha

Mooi dat alles goed was bij de vk

Haha ja grappig hè die mannen met nesteldrang heeft die van mij ook wel bij vlaagjes last van. Wel lekker!

Fijn ook dat alles weer goed was bij de vk. Is altij wel een opgelucht gevoel, dat vind ik dan.

Xo

Terug
Bovenaan