Controle VK en liggingsecho

Hallo allemaal,

Gister een liggingsecho gehad ivm het dwarsliggen van onze uk. Gelukkig heeft uk geluisterd en ligt hij nu prima met zijn hoofdje naar beneden.

Vandaag controle gehad bij VK en ook die was helemaal tevreden, maar dat was niet echt meer een verrassing.

Verder ben ik heeeel erg benieuwd naar onze kleine man en van mij mag hij wel komen. Zit al een hele lange periode thuis en begin me nu behoorlijk te vervelen. Verder ben ik door bekkenklachten een stuk minder mobiel. Maar ik moet nog even geduld hebben. Ben 35wk zwanger dus is nog iets aan de vroege kant.

Hoe is het verder met jullie?

Groetjes

hallo allemaal

Ik ben zwanger van mijn eerste kindje en nu 36 wk en 1 dag alles is soepel verlopen de hele zwangerschap tot 2 weken terug had ik mijn eerste voorweeen ging me dus al helemaal druk maken omdat het veel te vroeg was.
Gister weer veel pijn in mijn rug en onderbuik veel vochtverlies en zweetaanvallen dus verloskundige gebeld die melde dat ik al ontsluiting had en naar het ziekenhuis moest. alles in de auto gepakt en op naar het ziekenhuis na 4 en half uur in het ziekenhuis te hebben gelegen aan apparatuur en onderzoeken gehad te hebben mocht ik weer naar huis de kleine meid heeft toch besloten nog even te blijven zitten,
nu extra rustig aan doen.

alinda ik ken het gevoel dat de kleine nu wel mag komen lange periode thuis en verveling.
fijn om te lezen dat je kleine man toch goed is gaan liggen.

groetjes

@ Alinda, Ik ken het ook helemaal ik zit ook alweer even thuis en begin me ook behoorlijk te vervelen ik probeer wel zoveel mogelijk te plannen maar wordt soms weer afgestraft en moet ik weer even rustig aan doen.
Ik krijg elke keer het verwijt "denk je er wel aan dat je zwanger bent"...

Ben nu 35w 4d dus ook nog even geduld.
Gister liggings echo gehad en ze lag helemaal goed en alles zag er mooi uit.

@Ronkat Wel heftig zeg na zo'n ervaring wil je helemaal dat het snel komt, ik zou bijna niks meer durven te ondernemen. Succes

liefs Fiona

@ Alinda, Bij mij kan het allemaal ook niet snel genoeg gaan, gister informatieavond gehad voor bevallen in het ziekenhuis en toen ik die kraamsuites zag dacht ik laat maar komen,
ik verveel me ook al aardig gauw.
elke dag even een dutje doen tussendoor.
morgen 36 weken.
het idee dat ze vanaf volgende week zaterdag al mag komen heerlijk gevoel.
maar denk dat ze nog wel even blijft zitten.
wij hebben maandag de liggingsecho gehad,
ze lag mooi met het hoofdje naar beneden en was al ingedaald ze kon nog iets draaien met der hoofdje.
en ze woog al 2702 gram.

liefs simone

Ik ben ook zo benieuwd en kan niet wachten tot de baby geboren is. Ik heb sinds september geen werk meer, dus zit ook veel thuis. De zwangerschap gaat gelukkig voorspoedig, al vind ik het wel zwaar doordat ik al twee kindjes heb, waarvan de oudste naar school moet. Pff, wat een gedoe soms 's morgens.
Er waren bij ons in de straat twee andere zwangeren, de ene was in oktober al bevallen en mijn directe buurvrouw is woensdag bevallen, dus nu wil ik ook. Nouja, nog even een paar weekjes wachten, maar ik hoop toch op eerste week van januari.

@ RonKat,
Heftig hoor! Nu is het helemaal afwachten wat er gaat gebeuren. Succes ermee!

@ Anderen: Fijn dat het verder ook goed gaat met jullie. Op zich best leuk om te lezen dat we allemaal bijna niet meer kunnen wachten.
Misschien kunnen we door de aankomende feestdagen een beetje afleiding vinden.

En als we het weer even zat zijn kunnen we hier weer even lekker klagen :).

Succes allemaal met de laatste loodjes...

Liefs

Terug
Bovenaan