controle vk gehad

A

Anoniem

Guest
vandaag controle gehad.
pukkie is blijven liggen netjes met het bolleke naar beneden. dus papa en mama helemaal blij. en voor de verandering is een alles goed. bloeddruk prima. de kleine ligt prima. ze schatten de kleine momenteel op het zelfde gewicht als me zoontje ( die was bij de geboorte 4230gr en ze verwachten dat deze kleine ook rond dat gewicht gaat uitkomen uiteindelijk.

volgens de vk kan ik er wel van uit gaan dat het ergste gevaar op een vroeggeboorte geweken is,en ik nog even kan gaan genieten van de zwangerschap. en dat het nu buiten de gebruikelijke ongemakken van deze tijd van de zwangerschap het verder wel rustig zal blijven.
ik heb zondag slijmverloren ( een sliert , sorry voor de details) dat is waarschijnlijk de slijmprop geweest. maar dat heeft niks te zeggen, kan gewoon nog weken duren eer wat begint.

ik mag nu iedere week op controle komen. aangezien het zo lang gerommeld had, hadden ze zoiets van of we nu nog 1x over 2 weken doen of meteen iedere week dat maakt niks uit. dan doen maar iedere week.
dat is ook wel een lekker idee.

groetjes Dees
34 wk

Nou fijn dat hij met zijn hoofdje naar beneden ligt.En dat alles er goed uit zag dat is toch iedere keer weer een opluchting.

Terug
Bovenaan