Controle Vk gehad

Vandaag 23 weken en 5 dagen en moesten weer voor controle bij de VK komen. Baarmoeder is erg snel gegroeid en staat hoger dan je zou verwachten bij 23 weken. Omdat ik 3 weken geleden 20 weken echo heb gehad en toen de berekeningen volgens schema waren, onderneemt ze geen actie.
Heb steeds zo'n last van pijn in mijn buik bij geringe activiteiten. Nou dat klopt wel als je zo snel groeid. De banden kunnen het allemaal even niet meer aan.
Hehe ik wil gerust gesteld, weet ik eindelijk hoe en wat. Ga nu 4 uur werken per dag en als het weer beter gaat, ga ik het wel weer uitbreiden Maar moet eerst maar kijken of dit gaat werken. Heb er een hard hoofd in, dit omdat ik al heel snel pijn in mijn buik heb en deze snel hard/gespannen aanvoelt.

Hardje klopte erg goed, mooie harde hartslag. Leek wel alsof onze kleine man even wilde laten zien, dat hij er ook was. Is de hele dag druk aanwezig hihi.

xxx yvonne

Ik ben gisteren ook geweest. Vandaag 23 weken. Ik zit mooi op schema en bij ons klopte het hartje ook heel hard. Zo'n verschil met de vorige keer! Erg leuk weer.
Doe rustig aan jij he!

vorige week al geweest, alles ligt op schema, en zo mooi om dat hartje te horen

ik moest nog rustiger aan doen en ik werk maar 4 uur op moment
was wel even slikken maar ik heb wel geregeld dat ik minder ga doen waar mogelijk en evt toch minder werken of niet meer.

ik heb nu de heupen erbij gekregen, wandelen doet gewoon pijn.
vermoeidheid is iets meer
en het sluipt er echt in, had het niet eens in de gaten maar bleek steeds al minder te doen omdat het gewoon niet meer lukte

Terug
Bovenaan