Controle vk goed, wel nog hoesten hoesten hoesten

A

Anoniem

Guest
Hoi Allemaal,

Wat een luxe dat het forum het weer doet! Ben vandaag even naar de vk geweest vor controle, was eigenlijk vorige week, maar voelde me te slecht.
Alles goed, hartslag goed, grootte voelde goed en mijn bloeddruk was alleen een beetje laag 95-50.
En verder ben ik nog niet helemaal hersteld. Hoest echt de longen uit mijn lijf en mijn voorhoofdholte zit ook nog vol....
Volgende week een midweekje weg, hopelijk voel ik me dan beter.
Baal wel, had net mijn baas aan de lijn en ga dus morgen nog niet werken en pas volgend jaar weer. Balen hoor....Voel me dan best schuldig, ook al voel ik me te slecht om te gaan werken.

groetjes Maris

Hoi Maris,

Fijn dat het met kruimeltje allemaal goed gaat....
Alleen dat je jezelf zo beroerd voelt, dat is ontzettend balen! Het je het met de VK over gehad of je niet iets kunt nemen. Er zijn een hoop dingen die je nu niet mag, maar er zijn wel middelen die mogen tijdens zwangerschap. Volgens mij heeft je kleine man er niks aan als jij je zo beroerd voelt.
En die lage bloeddruk, dat is ook niet niks. Daar kun je je heel slap en lusteloos van voelen (had ik ook in mijn zwangerschappen).

Zorg goed voor jezelf. Of nog beter: laat goed voor je zorgen!!!!
En dat je je schuldig voelt naar je baas toe, dat siert je, maar ik zou me er niet druk over maken. Jij gaat echt even voor! Vergeet niet dat je lichaam een topprestatie aan het leveren is. Het is al zwaar zonder verkouden en ziek te zijn..... Laat staan als je je longen uit je lijf hoest!

Groetjes, Karin

Hoi Karin,

Ja je hebt gelijk dat ik me niet schuldig moet voelen, maar vind het erg rottig. Ben trouwens naar de dokter geweest en mijn longen klonken goed. Moet gewoon nu uitzieken, dus volgende week als we met vakantie zijn ben ik hopelijk snel beter.

En die bloeddruk kan geen kwaad, maar je voelt je zo slap he.... Had het bij Feline ook. Heb jij trouwens al je haren laten knippen? Dat vraagt dan om een foto!

groetjes MAris

Terug
Bovenaan