Controle vk + ritje zh

Hey meiden,

Vandaag weer controle bij de vk gehad.
Nu vond ik het gisteren al erg rustig daar in mijn buik maarja ik voelde hem wel maar niet als anders.
Dus vanochtend aangekaart bij de vk en dus door gestuurd naar het zh voor ctg - echo - bloeddruk.
Hartslag van de kleine is wel goed en hij is ook al wat ingedaald(komt er toch achter dat dat wel makkelijk gaat zijn met 39+3 wkn haha)
Maar dus toch voor de zekerheid door naar het zh.
Zo gezegd zo gedaan, bloeddruk weer gemeten was goed, maar ook op het ctg bleek dat onze man erg rustig is moest ff op mijn linker zij gaan liggen.
Toen kwam er wel wat meer leven in de brouwerij maar toch niet dat je zegt wouw.
In eerste instantie zeiden ze van nou weetje hou het in de gaten en bij twijfel bel je hierheen en checken we alles weer.
Ze ging de papieren in orde maken komt terug en zegt heb toch een ander plannetje haha je komt morgenochtend toch maar terug checken we alles nogmaals en kijken we verder...............
Dus morgenochtend mag ik nogmaals.
We zullen zien morgenochtend kijken we verder.......hoop maar dat tie snel komt word tijd!

Liefs louise

bah eng is dat he. als je dan minder beweging voelt.
ik had toevallig vandaag precies het zelfde. wij komen ook net terug van een ctg. (gelukkig alles goed)
ik hoop dat je gerustgesteld genoeg bent voor vandaag/vanacht.
en morgen een extra controle. dat is altijd goed.
kalm aan hoor.

knuf
smooty

Fijn dat ze alles goed in de gaten houden en je morgen alweer terug mag.
Succes en laat je even weten hoe het was??
Sorry voor mijn korte antwoordje 'schaam'
Liefs MJ

Spannend hoor, ik vind het altijd een beetje eng. Heb dan zoiets van DOE DAN IETS!
Nou ja, als hun gerust zijn zit het wel goed! Fijn dat je morgenochtend meteen weer terecht kunt. Ben benieuwd hoe het gaat, laat je het morgen even weten??

Greetz Esz

Ik voel de kleine ook minder als voorheen maar dat is toch logisch omdat ze steeds minder ruimte krijgen om te bewegen. Die echte trappen zijn voorbij, het is meer het draaien van links naar rechts.
Maar vind het soms ook wel eng hoor, maar zolang je elke dag nog beweging voelt is het ok. En anders gewoon vk bellen, daar zijn ze voor!

Terug
Bovenaan