controle vk

Vanochtend controle gehad.... Baby is gedraaid en ligt met het hoofdje beneden en is druk bezig met indalen goedzo pukje! niet met de billetjes naar beneden meer... Die spuit moet ik straks nog ff halen........ want.............

Ze zijn mijn bloeduitslagen kwijt!!! Moet zowieso die spuit hebben, maar ze moeten eerst weten of ik al antistoffen aanmaak. Als dit het geval is moet k direct naar de gyn... en baby verder laten onderzoeken op bloedarmoede en dergelijke.... Hoop stiekem dat mijn beeb ook negatief bloed heeft... dat scheelt me hoop ellende en hopelijk nog geen antistoffen aangemaakt dan kan ik nogsteeds lekker thuis bevallen....

Dokter belt straks, wanneer ik vandaag die spuit nog moet halen. zou ff met het lab bellen over de uitslagen...

Hou jullie op de hoogte

oef spannend...nou als die uk gedraaid is dan moeten de bloeduitslagen ook meewerken toch!!! Maar dus zelfs met die spuit mag je niet thuisbevallen? Ik duim voor je!

groetje Fee

super dat de kleine nu in ziet dat daar de uitgang is.. (hihi..)

wij zijn vorige week door de chaos van de hartslag van de kleine helemaal vergeten de uitslagen te behandelen :-s

Pff...beld de dokter net pas.... hebben ze het nog niet kunnen vinden... hij wil van de week ff afwachten... en anders moet ik opnieuw bloedprikken.

Moet sowieso die spuit hebben.. alleen als er uit mijn uitslag komt dat ik al antistoffen heb aangemaakt, moet het allemaal via de gyn gebeuren en kan het zijn dat mijn kleine veel eerder gehaald gaat worden. omdat ik dan mijn baby ziek maak. bloedarmoede, geelzucht of iets dergelijks.... Hoop zo dat het allemaal goed is en dat ik dus die antistoffen niet heb aangemaakt. als ik ze niet heb aangemaakt mag ik thuis bevallen. Anders word het sowieso ziekenhuis....

GRRR baal er best wel van... zat al tegen die spuit op de kijken omdat die nogal pijnlijk is... nu moet ik nog langer wachten.

Vanmiddag om half vier was et zover.... ik moest geprik worden............... auw dat deed zeer.... moest in de bilspier gebeuren... dus met de blote kont voor de dokter... nu is mijn bil stijf..........

Had gelukkig geen antistoffen aangemaakt... viel een hele last weg..... nu moet ik na de bevalling weer zo'n spuit hebben......

Liefs

Terug
Bovenaan