controle vk

Net op controle geweest... en ik vergeet natuurlijk altijd wat te vragen... zo zou ik vragen over een liggingsecho maar vergeten........

controle was prima, hartje deed het goed. en mijn beeb ligt volgens de vk compleet ingedaald en vast.. hele gerusstelling.... ook zegt ie dat ik de 40 week niet ga halen. omdat ik al constant last heb van voorweeën.... heeft meteen ontsluiting gechekt, maar dat is er gelukkig nog niet... ben nu 32.5 week zwanger dus moet eigenlijk nog sowieso 5 week blijven zitten. Dus opdracht gekregen voor rust.... (Gaat moeilijk worden, zit niet in het aard van het beestje)

Mijn hb is nog wel te laag zat nu op 6.1 maar ben aan het klimmen... bloeddruk zit voor het eerst op het normale stand, terwijl het anders altijd veel te laag was.... Goedzo ik was blij! :D:D

Wou ik ff met jullie delen.

De laatste loodjes! Succes nog even deze laatste anderhalf-twee maandjes. En dat rustiger aan doen, gaat je vanzelf steeds beter af ;-)

De laatste loodjes! Succes nog even deze laatste anderhalf-twee maandjes. En dat rustiger aan doen, gaat je vanzelf steeds beter af ;-)

Fijn dat alles goed was...! Een liggingsecho krijg je volgens mij niet standaard hoor! En ook niet nodig natuurlijk als je vk goed kan voelen dat het hoofdje vast in het bekken ligt.

Hoop niet dat het vervelend overkomt...absoluut niet zo bedoeld, maar toen ik zwanger was van Joris en veel voorweeën had zei de VK met een week of 33 ook dat ik de uitgerekende datum niet zou halen en dat het vast snel zou komen... Nou dat was dus niet zo...met 41,5 week kwam Joris eindelijk!! En wat duurden die laatste weken enorm lang en wat was ik sjacherijnig zeg!!
Hoop dat je VK wel gelijk heeft en je kleintje zich eerder meld, wel na de 37 weken natuurlijk!!!

Liefs Annemiek

Hai Anneke, jeetje zo ben je net als ik als een van de laatste uitgerekend en zo ben je straks een van de eerste......spannend. Toch maar proberen een beetje gas terug te nemen....een prematuur is best stressen...dus doe "het" maar na 37 weken....:)

Fijn dat alles goed is joh!
Probeer jezelf in acht te nemen hoor want wat feetje73 zegt een prematuur brengt zijn zorgen met zich mee hoor!
Hier zijn de liggingsecho's standaard, maar ben het met miekje82 eens dat wanneer een vk goed voelt het meestal wel zo kan voelen en het gewicht redelijk kan inschatten.
Tot 4 jaar terug(toen ik zwanger was van onze floortje)gebeurde er niet anders!

Pas goed op jezelf.

Liefs Louise

Hey Anneke,

Ik hoop voor je dat de kleine netjes na de 37 wk zal komen!! Dus doe rustig aan, en geniet die laatste weekjes nog even extra van dat kleine mannetje in je buik!!

Groetjes Anne

Terug
Bovenaan