controle vk

even een vraagje.bij mijn 1e zwangerschap 8 jaar geleden werd ik bij elke controle gewogen en werd mijn bloeddruk nagekeken.de vk waar ik nu zit doet beide niet.word het bij jullie vk nog wel gedaan???

Hoi, bij mij doen ze wel bloeddruk meten, maar wegen alleen de eerste keer, behalve als je graag elke keer wilt (ik sta zelf liever thuis op de weegschaal, zonder kleren lijkt het toch wat meer mee te vallen!).

Ik ben pas 1 keer bij de VK geweest op 27 jan. Toen heeft ze alleen m'n bloeddruk opgemeten. Pas 7 maart weer afspraak weer een afspraak. Dan uitslag van bloedonderzoek enzo.

ik ben nog helemaal niet gewogen bij de vk, wel de laatste x bloed geprikt en bloeddruk gemeten..
dit is de eerste keer dus ik heb eig bij alles zoiets van zal wel goed zijn hihi

bij mij is bloeddruk gemeten maar wegen doen ze niet, dat was trouwens alleen het eerste bezoek met 7,5 wk/dg
daarna wel controle gehad maar daar is niks gemeten
ik zit wel in het ziekenhuis

Dit staat op de website van mijn vk:
"Gewicht wordt niet meer routinematig gecontroleerd omdat gebleken is uit onderzoek dat dit medisch gezien geen meerwaarde heeft. Het zegt niets over de groei van je kind."

Bloeddruk meten gebeurt wel bij iedere controle, vind het best vreemd dat het niet bij jou gedaan wordt.

Terug
Bovenaan