Goedemorgen,
Kom net terug van de controle bij de vk.
Die gaat nog ff met de gyn bellen of ik toch vanmiddag nog naar het zh moet. hoop het niet, want dan mag ik niet meer thuis bevallen.
Controle zelf was goed. bloeddruk netjes.... 133/78 en de beeb deed het ook goed. ligt nogsteeds netjes vast ingedaald... hahah
zou raar kijken alshet ineens veranderd was van positie.
Maar omdat ik gister moest overgeven, ik zo nu en dan sterretjes zie en last heb van mijn buik en rug.... wou die toch ff met de gyn overleggen.
Hij zou alleen bellen als ik heen moest... dus ik hoop dat de telefoon vandaag niet gaat.
Duimen jullie ff voor me mee????????
Wil zo graag thuis bevallen, en anders mag dat niet meer.........
Deze vk schat ukje trouwens op 7 pond... scheelt een pond met de andere dus gaan we maar gemiddelde maken van 7,5.... hahahaha.... Word klein manneke zegt ie....
wel grappig aangezien ik nog niemand verteld heb dat het een jongetje word. 
We wachten weer rustig af vandaag, en hoop stiekem dat ukje zich nog meld.....
maar de vk zei, hoe meer je er op hoopt dat ie komt, hoe langer het duurd.... ukje komt pas als jij relaxed bent en goed in je vel zit hahaa....
Liefs Anneke
Kom net terug van de controle bij de vk.
Die gaat nog ff met de gyn bellen of ik toch vanmiddag nog naar het zh moet. hoop het niet, want dan mag ik niet meer thuis bevallen.
Controle zelf was goed. bloeddruk netjes.... 133/78 en de beeb deed het ook goed. ligt nogsteeds netjes vast ingedaald... hahah
Maar omdat ik gister moest overgeven, ik zo nu en dan sterretjes zie en last heb van mijn buik en rug.... wou die toch ff met de gyn overleggen.
Hij zou alleen bellen als ik heen moest... dus ik hoop dat de telefoon vandaag niet gaat.
Duimen jullie ff voor me mee????????
Wil zo graag thuis bevallen, en anders mag dat niet meer.........
Deze vk schat ukje trouwens op 7 pond... scheelt een pond met de andere dus gaan we maar gemiddelde maken van 7,5.... hahahaha.... Word klein manneke zegt ie....
We wachten weer rustig af vandaag, en hoop stiekem dat ukje zich nog meld.....
Liefs Anneke