controle vk....

Goedemorgen,

Kom net terug van de controle bij de vk.
Die gaat nog ff met de gyn bellen of ik toch vanmiddag nog naar het zh moet. hoop het niet, want dan mag ik niet meer thuis bevallen.

Controle zelf was goed. bloeddruk netjes.... 133/78 en de beeb deed het ook goed. ligt nogsteeds netjes vast ingedaald... hahah :D zou raar kijken alshet ineens veranderd was van positie.

Maar omdat ik gister moest overgeven, ik zo nu en dan sterretjes zie en last heb van mijn buik en rug.... wou die toch ff met de gyn overleggen.
Hij zou alleen bellen als ik heen moest... dus ik hoop dat de telefoon vandaag niet gaat.

Duimen jullie ff voor me mee????????
Wil zo graag thuis bevallen, en anders mag dat niet meer.........

Deze vk schat ukje trouwens op 7 pond... scheelt een pond met de andere dus gaan we maar gemiddelde maken van 7,5.... hahahaha.... Word klein manneke zegt ie.... :D wel grappig aangezien ik nog niemand verteld heb dat het een jongetje word. :D

We wachten weer rustig af vandaag, en hoop stiekem dat ukje zich nog meld..... :D maar de vk zei, hoe meer je er op hoopt dat ie komt, hoe langer het duurd.... ukje komt pas als jij relaxed bent en goed in je vel zit hahaa....

Liefs Anneke

Overgeven kan een teken zijn van een naderende bevalling he! Ik had dinsdag (vorige week) voor het eerst overgegeven en donderdag mn mannetje in mn armen! Hoop voor jou dat je nog even af mag wachten, kan me voorstellen dat je het liefst thuis bevalt!

Sterkte met wachten en je houdt ons op de hoogte he?

dat hebben ze gelijk.hoe je meer wacht
hoe langer blijven de baby`s zitten jijiji.

Als je anders bezig bent dan komt jou tijd opgaan.
dus gewwon iets anders doen.

ik wens jou een goede bevalling en dat thuis mag doen liefs emi

Spannend, ben benieuwd wat de gyn zegt! Het is natuurlijk jammer als je niet thuis zou kunnen bevallen, maar als het beter is voor jou en je kleintje kun je toch maar liever in het zkh bevallen toch?? Laat je het even weten??

Greetz Esz

Terug
Bovenaan