controle vk

Goedemorgen,

Vanochtend weer voor controle geweest, alles was goed. Vk zou een poging doen me te strippen vandaag... maar helaas... ondanks alle voorweeen en dergelijke geen ontsluiting en zit alles potdicht. niet te strippen dus... ik baalde er stiekem best een beetje van...
Volgende afspraak staat op volgende week dinsdag ben dan 40w3d dan gaat hij het weer proberen. mocht het zo zijn dat het er dan nog niet is natuurlijk. En waarschijnlijk word dan ook de afspraak gemaakt voor inleiden.... :D we wachten weer rustig af....

P.s. mijn vriend snapte niet dat er een afspraak gemaakt was voor volgende week dinsdag... hahaah kwam thuis deed mijn verhaal en toen zegt ie... waarom dinsdag, zaterdag ben je uitgerekent.. hij had dus in zijn hoofd dat het er zaterdag ook echt zou zijn... niet in de gaten dat het soms wat langer duurd hahaha... moest er wel om lachen

Wat naar dat het strippen niet kon, soms kan je ergens best op hopen en voel je, je teleurgesteld.
Dus begrijpelijk hor dat je er van baalde!

Grappig dat we zo samen op lopen, ben ook za uitgerekend en moet ook di naar de vk.
Gisteren moest ik dan en alles was goed, geen inwendig onderzoek gedaan dat doet de vk pas als je wil met 40 weken hier.

Vind het wel grappig bedacht van je vriend, heeft hij het gevoel dat het eerder komt?
Manlief hier is er van overtuigd dat het deze week geboren word en denkt zelf aan vrijdag, maar ik moet het allemaal nog maar eens zien.

Heb wel constant een vage kramp in mn rug sinds gistermiddag maar of dat wat zegt... na al die voorween en krampen heb ik niet het idee meer dat het daadwerkelijk een begin is, al hoop ik het wel haha,

Geniet van het mooie weer en doe rustig aan,
Liefs Marina

haha lekker slim van hem maar dus ook een kleine tegenvaller voor hem.
maar balen is dat dan he
je hebt stiekem elke x de hoop.
ik zit nu ook te wachten maar bij mmij gebeurt er ook vrijwel niks.
heb echt het idee dat dit een tieen jarenplan gaat worde.
pfff maar geniet van je bewegingsvrijheeid haha ik zit vastgekluisterd aan bed.
succes en ga voor je hopen dat hij vanzelf wil komen. x

Jah mijn vriend denkt ook vrijdag of zaterdag... na we wachten gewoon af... en hopen dat het gauw begint... anders hoef ik nog niet heel lang te lopen aangezien ze net voor de 41 weken of net daarna gaan inleiden....
Hoop alleen dat ik van te voren nog eens een nachtje goed slaap.. want ben echt gebroken van al die onrust.

Vooral het feit dat de vk's dachten dat ik de 40 week niet zou halen werkt al een beetje frustrerend. aangezien dat nog maar 3 dagen is. nah jah

Alles op zijn tijd! komt allemaal wel goed hoor!

hahah grappig dat hij er nooit aan had gedacht dat het weleens later kon worden...! Hoop dat ie gelijk heeft. Spannend allemaal voor je!

Herken het echt heel erg..Joris zou volgens alle 3 de verloskundigen vrijwel zeker met een week of 38 komen... met 41,5 weken diende hij zich aan. Bovendien wisten ze me te vertellen dat het nagenoeg zeker een meisje zou zijn omdat zn hartslag zo hoog was...nou er zit toch echt nog steeds een piemeltje aan!

mannen....???? gelukkig is het echt grappig!!! Hij is er in ieder geval wel mee bezig en hij weet precies wanneer je uitgerekend bent dat is al super! Volgens mij heb je ooit op een topic van mij gereageerd dat je dacht dat het op de 23e zou gebeuren...dacht ik namelijk van mij ook......hebben we allebei geen gelijk gekregen. Nou meid succes en het wordt steeds spannender toch!! het kan zo maar uit het niets beginnen...

@ feetje

Klopt idd ik dacht de 23ste maar kleintje zit er nogsteeds... rommelt nu ook niet meer hier.. dus maar rustig afwachten. Weet iig dat ik volgend weekend mama ben :D

xxx

Terug
Bovenaan