Vandaag moest ik weer op controle komen bij de vk. De vorige keer werd me al gezegd dat er wegens bezuinigingen niets meer geprint zou worden maar opgeschreven. Ja uhh... prima. Maar vandaag gebeurde er gewoon niets! M'n bloeddruk werd gemeten, wat het was?? Geen idee! Ik moest me wegen, het is dat ik zelf de weegschaal moest aflezen anders had ik dat volgens mij ook niet geweten. Vervolgens m'n buik voelen, hoorde weer niks. Buik meten, weer niks! Heb je nog vragen?? Uhh ja!! Hoe lag de baby net?? Ja dat kon ik niet voelen, alleen dat het een lengteligging heeft (de vorige keer kon wel de exacte ligging worden gevoeld dus ik vind het maar vreemd). Ik had toen echt iets van; laat ook maar. Ik weet dat het goed zit, en daar gaat het me om. Maar als ik er zo aan terug denk baal ik er toch wel van! Eerst kreeg ik de hele tijd gezeur over dat ik een zwangerschapscursus moest gaan volgen, en nu die periode voorbij is hoor ik dus gewoon niets over de gegevens. Er is ook niets opgeschreven, dus ik weet gewoon niks. Het is dat ik nu al 27 weken ben, anders zou ik alsnog zijn overgestapt naar een andere praktijk want ik begin het hier een beetje beu te worden zo langzamerhand... Over 4 weken mag ik weer, terwijl de vorige keer nog werd gezegd dat ik na deze controle 3 weken later zou moeten komen. Krijg dan een vingerprikje. Nou joepie, als er dan ook niks wordt gezegd...
Zo, ik moest even mijn hart luchten!
Zo, ik moest even mijn hart luchten!