controle vk

Zo, vanmorgen op controle geweest bij de vk. Alles was goed, de kleine groeide goed, zoals ze het voelde. Ikzelf groei gelukkig niet zo hard, er was nu 3 ons bij t.o.v. de vorige controle (met 13 weken)
De kleine zwom tijdens het luisteren naar het hartje lekker heen en weer. Ook Job (ons zoontje) vond het geluid indrukwekkend ;-) Verder snapt hij er nog maar weinig van haha.

Ben nu 18w 4d, ik vind het zo hard gaan! Volgende week de 20 weken echo, nu dat dichterbij komt, wordt dat toch weer spannend. Zou alles goed zijn...

We zien het vanzelf, kan me er wel druk om gaan maken maar dat verandert toch niets.

Geniet iedereen er verder lekker van?

Sabien,

lekker he als alles weer goed is bij de verloskundige. Het hartje horen is zo leuk.
Ik heb over 1,5 week de 20 weken echo en maak me er eigenlijk niet zo druk om. Komt denk ik omdat ik in het begin heel erg bang ben geweest en heb inmiddels al 5 echo's gehad (2 vroege echo's, termijnecho, gratis echo en geslachtsbepaling). Je druk maken heeft inderdaad geen zin, maar het is toch wel een spannend moment en ook wel weer leuk om er naar uit te kijken om de kleine weer te zien.

Je hebt vandaag tenminste gehoord dat alles goed is met de kleine.het hartje klopt mooi...

Ik probeer er nu ook van te genieten,ik voel de kleine nu ook beter...
Volgende week dinsdag hebben we de 20 weken echo,ik ben ook heel benieuwd hoeveel de kleine alweer gegroeid is...

Geniet er maar van..

Wat leuk dat je weer even naar de kleine mocht kijken!
Nog een week en ik mag ook koekeloeren tijdens de 20 weken echo. Is idd spannend...

Leuk jullie zijn allemaal al veel verder dan mij hahaha
Dus hebben de echo al veel eerder haha,
Ik zit nu op 15+4 dus moet nog even wachten, maar goed nieuws dat alles goed was bij de vk!

Terug
Bovenaan