Controle was goed....

Hay meiden,

Ben vrijdag 39 weken zwanger alweer...........kan het gewoon (op de kwalen na) niet geloven!

Vanmorgen controle gehad en alles was goed. De verloskundige voorspeld hem tussen 10 en 16 februari......pas........hoop niet dat het inderdaad de 16e wordt!!!

Ben heel erg benieuwd..............denk veel aan de bevalling en dat brengt me soms onrust......laat het dan ook maar beginnen.............

xxxxxxxxxxxies
 
Spannend, het komt nu steeds dichter bij:) geniet er nog maar even van... ik krijg ook steeds meer kriebels hoe dichter we bij de uitgerekende datum komen maar het komt goed:) ( dat zeggen ze iig allemaal :p)

succes met de laatste loodjes, en ik hoor graag als je bevallen bent! xx
 
Geniet er zeker nog maar even van, het kan zo afgelopen zijn je verlof en zo gek, met een kleintje aan je heen, zijn alle prioriteiten ineens verdwenen. Alles voor de kleine.

 
Ik ben morgen 39 weken en van mij hoeft het ook niet lang meer te duren! Alles is nu wel zo n beetje klaar,net zelfs de logeertas voor mn dochter klaar gemaakt,mocht dat nodig zijn..

Kom maar op met die bevalling!
 
Ik ben ook morgen 39 weken en ik denk er hetzelfde als jullie over.
Ik had twee nachten geleden ineens heftige krampen, ik dacht mooi het begint; ik toch maar lekker gaan liggen in bed en ben uiteindelijk in slaap gevallen en werd in de ochtend wakker zonder krampen, loos alarm dus weer!
Tjonge, hij probeert ons te foppen die kleine.

Ik ben er nu echt klaar voor, angst is weg kom maar op :)
 
Wie weet heeft je vk een voorspellende gave:) Ik ben vandaag 39 weken en mijn gevoel zegt dat deze kleine nog wel eventjes blijft zitten. Ondanks dat mijn buik goed in de weg zit, ben ik nog redelijk mobiel en probeer ik iedere dag nog even naar buiten te gaan.
 
Terug
Bovenaan