controle

hoi dames  ben vandaag weer op controle geweest.alles was goed de baby was nu ongeveer 6 pond en lag al met het hoofd naar beneden.verder was ik zelf 2.5 kilo gegroeid nu in totaal 10 kilo gaat wel snel als je thuis zit ha ha ha.had wel weer suiker in mijn urine ,maar dat heb ik al vanaf het begin van mijn zwangerschap ben er nu drie keer op geprikt en elke keer was er niets aan de hand dus daar maak ik me ook totaal geen zorgen over.Ik weet niet of ik dit al had verteld maar doorat ik een bacterie bij me draag glutto cocken (sorry weet niet of ik het goed schrijf)moet ik zo wie zo in het ziekenhuis bevallen en krijg ik als ik weeen heb antibiotica.de baby wordt naar de geboorte gelijk gechekt   of het een infectie heeft of niet.dus hoe het verder  zal gaan   is dus nog even afwachten,we gaan maar gewoon van het beste uit.zijn er verder nog dames op controle geweest? hoor het wel groetjes patries

35 week+6 dagen

Hoi,

Wel vervelend die bacterie die je bij je draagt! Geeft wel weer een hoop extra zorg!
Hoe ben je daar zelf eigenlijk achtergekomen?

Ik ben gisteren ook op controle geweest! De kleien ligt nog netjes met het hoofdje naar beneden. Maar is nog niet ingedaald. Mochten de vliezen breken, dan moet ik dus gelijk plat liggen!
Verder was mijn buik aanzienlijk gegroed! Was nu 35 cm (bij zw van 35.2). Was in twee weken tijd dus 4 cm gegroied.maar het was nog binnen de marge zei ze.
Ik gelijk bang voor suiker....Hoop maar niet dat het dat is!

Verder\ de weeenfolder meegekregen en afspraken gemaakt wanneer ik moet bellen als de bevalling begint! Het komt wel dichtbij allemaal!
Spannend!

Groetjes!

hoi madelief,omdat ik vanaf het begin van mijn zwangerschap al onder controle sta bij het ziekenhuis ivm dat mijn eerste twee maand te vroeg was.kreeg ik af en toe ook inwendige onderzoeken.en omdat het wat rood was hadden ze een kweekje gemaakt en daaruit bleek dat ik die bacterie had.Dus dan is maar goed dat je al in het ziekenhuis loopt.

kan het niet zijn nu dat je op het laast loopt dat alles een beetje dikker wordt.ik weet het ook niet voor mij is dus alles vanaf 32 week ook nieuw.
30 jan moet ik weer heen voor controle en dan gaat hij kijken of de baby al ingedaald is.ben benieuwd.rustig aan en sucses verder groetjes patries

Terug
Bovenaan