controle

Ben woensdagmiddag op controle geweest bij de gynaecoloog. Heb al maanden behoorlijk laag hb (onder de 6) dat we niet omhoog krijgen en een kindje dat aardig voorligt op groei. Nu was grote broer ruim 9 pond bij geboorte, dus een klein kindje lag ook niet in de verwachting..

Woensdag te horen gekregen dat ik in het ziekenhuis ga bevallen aan een infuus om het bloedverlies zoveel mogelijk te beperken. Kindje is op dit moment al ruim 7 pond en ben bijna 38 wk zwanger. Moet met 40wk3dg terug komen bij gyn als de kleine er nog niet is, hopelijk kan ik dan een inleid afspraak gaan maken. Kleine is de afgelopen 2 weken nl 300 gr per week gegroeid, als hij/zij nog 4 weken blijft zitten wordt t echt een joekel. Dus hopelijk hoeft dat niet zover te komen.

Vind t ook prima om in het ziekenhuis te bevallen, hebben ze alles toch wat beter in de gaten. Vorige bevalling was ook in het ziekenhuis en gelukkig maar, want ik had wat hulp nodig om zoonlief eruit te krijgen.

Wilde dit even met jullie delen. Tussen al t 'bevallen-nieuws' is er ook nog 'wacht-nieuws' :)

Hey hey,
Haha, inderdaad ook nog wacht-nieuws! Ik moet ook nog even wachten.. Spannend!!!!

Wat spannend voor je zeg! Maar fijn om te weten dat je goed onder controle staat!!
Dat is indd een groot kindje zeg! Ik hoop voor je dat ze je op tijd gaan inleiden :))

Hoe voel je je verder dan? Het lijkt me wel extra zwaar met een groot kindje in je buik...

Liefs rosan

Spannend, ik hoop dat je dan idd ingeleid word als het nog nodig blijkt te zijn. Wie weet heb je je wolkje tegen die tijd al!

Ik moet ook nog wachten..... word er helemaal gek van :(

liefs

Hoi,

Prettig nieuws kan ik me voorstellen, kunnen ze je lekker in de gaten houden!

Hier alles nog rustig, hoewel ik na een brakke nacht echt WOU dat het al zover was! Maar dat iedere dag tegen mezelf roepen helpt niet echt geloof ik... pfff... ik begin het een beetje zat te worden geloof ik...

x

Hihi, hier nog een wachtende hoor!

Fijn dat nu duidelijk is dat je in het ziekenhuis bevalt. Dan weet je het in ieder geval. Ach, en wat maakt het uiteindelijk uit? Het belangrijkste is dat jij een gezond kindje op de wereld zet en dat jij het er ook goed van afbrengt! Als die kans het grootst in het ziekenhuis is, waarom niet?

Net als Blossom zou ik het heeeeel fijn vinden als de bevalling zou beginnen. Iedere ochtend als ik wakker word denk ik: he, weer niks... Maar aan de andere kant hou ik gewoon voor ogen dat het nog wel een paar weken kan duren.

Gelukkig ben ik niet de enige die nog moet wachten (hoewel ik het jullie natuurlijk allemaal gun om gauw te bevallen!!), dan heb ik hier tenminste nog wat lotgenoten rondzwerven!

Een fijne dag en wachtse maar weer!!

Liefs,

Nou, dat ik niet tot 42 weken hoef, staat nog niet vast hoor (helaas). Toen ik 2 weken terug bij de gyn was, heeft hij wel laten merken dat hij geen voorstander is van inleiden. Hij wil de natuur zoveel mogelijk z'n gang laten gaan. Maar: toen zei hij ook dat een kindje nu gemiddeld 200 gram per week groeit. Na controle deze week blijkt dat die van mij 300 gram pw groeit, das dus wel iets meer dan gemiddeld. Ik denk dat hij vooral daarom ook de afspraak over 3 weken gemaakt heeft, om die groei toch iets in de gaten te houden. Want als kleine mups zo doorgroeit en hij blijft tot 42 wk zitten, komen we boven de 10 pond!? En DAAR zit ik echt niet op te wachten. Dus als er bij 40wk3dg nog niets gebeurd is, ga ik echt wel heel erg mijn best doen om te zorgen dat we toch gaan inleiden.

Vind t helemaal niet erg om in het ziekenhuis te bevallen, heb het de hele zwangerschap ook nog open gelaten in mijn hoofd. Hoe meer je ergens vanuit gaat, of graag wil, hoe meer het tegen kan vallen als het anders loopt..

Wat vervelend he, dat wachten. Weet t nog zo goed van de eerste, ik leef echt met jullie mee!! Ik moet zeggen dat ik pas sinds deze week alles geregeld heb wat ik nog moest doen. Er is nu pas een beetje rust in mijn hoofd. Ik vermaak me ook nog prima, met een zoontje van 1,5 die nog veel aandacht nodig heeft. Ik geniet nog heeeeeel erg van de dagen dat hij weg is, dan kan ik gewoon lekker doen waar ik zin in heb en da's vooral heel veel NIKS haha!

Meiden, ik hoop dat jullie echt snel aan de beurt zijn. Ik wil wel een paar wachtdagen van jullie overnemen hoor, ik kan het nog wel even aan :) Sterkte weer, en echt: over een paar weken kan je je niet eens meer herinneren hoe groot die buik nou eigenlijk was!!

een flinke baby idd.....
hier ook nog 1 die aan het wachten is.
maandag uitgeteld......

mijn gyn is ook niet zo van het inleiden, de risico's met inleiden blijken best heftig te zijn zoals ik begreep.
maar ja ik zou toch ook liever geen 10 ponder te wereld zetten als het anders kan.

idd nu is het alelmaal zwaar maar straks als de kleine er is zal ik mijn dikke buik echt wel weer missen!
daarom probeer ik zoveel mogelijk te blijven genieten hoe moeilijk dat soms ook is....

Terug
Bovenaan