controle

vandaag controle gehad bij de verloskundige
en de kleine is eindelijk ingedaald en ligt vast.. werd tijd dus al dat gerommel van de afgelopen dagen heeft er voor te zorgt dat ik de slijmprop verloor en dat de kleine indaalde en vast ging liggen:D:D

nog wel even in het ziekenhuis geweest voor een ctg scan omdat de kleine de laatste tijd zo rustig was maar alles was goed en de kleine heeft ook nog genoeg vruchtwater.

ik had een prachtige bloeddruk van 120/60.. ik moet wel proberen om genoeg slaap te pakken(makkelijker gezegd dan gedaan) zo dat ik niet vermoeid de bevalling in ga en zo dat me verkoudheid klachten niet erger worden en het liefs minder tot helemaal weg..

volgende week woensdag weer controle bij de verloskundige en ben benieuwd of we die halen ben dan namelijk alweer 39 weken :-D

Mooi dat alles goed was.... en dat je nog ff langs het ziekenhuis bent geweest.... geeft toch wel een fijn gevoel als je dan hoort dat alles goed is...

Probeer idd je rust te pakken... en gauw van je verkoudheid af te komen...

ik heb gehoord dat als je de slijmprop verliest de bevalling niet heel lang op zich laat wachten...

Liefs Anneke

Fijn dat alles goed was, en lekker idee dat je kleintje is ingedaald.
Het geeft mij in ieder geval wel het gevoel dat als het begint haha hij er goed voor ligt en ik daar niet voor hoeft te ploeteren met weeën enzo.

Probeer idd je rust te nemen,
Succes... Liefs Marina

Ben ook blij dat alles goed is.. Doet een mama in spe altijd goed haha..

Ja ben blij dat ik ff naar het ziekenhuis ben gegaan., ze bood het aan en drong een beetje aan om het wel even te laten controle(ze kennen me onderhand) zo dat ik vannacht goed zou slapen zonder te piekeren..

En dat de kleine man ingedaald is ben ik super blij mee is weer een zorg minder heb nu te minste zo iets van ja gelukkig het past gewoon.. En nu hoef ik niet plat als het begint met gebroken vliezen :D

De slijmprop verliezen zegt niet veel het kan zo nog 2weken duren.. De verloskundige vermoed dat door het indalen de kleine een gedeelte los heeft geduwd want voor mij gevoel was het niet de hele slijmprop..

Maar we zullen zien wat de komende dagen ons brengt

Terug
Bovenaan