Controle

Vandaag weer controle gehad..

Dit was een zeer teleurstellende controle..
Vorige week leek alles er op dat de kleine ingedaald was en vast lag maar niets is minder waar..
De kleine lag dus niet vast en is zelfs uit me bekken gekomen..

Heb aangekaart dat ik op ben zo wel lichamelijk als geestelijk maar kreeg te horen dat ze niets voor me kan betekend omdat ze me niet eerder een handje mag helpen tot na de 40/41weken.. Iets was me gewoon niet lekker in me maag viel..

Gelukkig rommeld het wel weer zins gisterenavond en is me onderdruk aan het klimmen is(kan een teken zijn dat het niet meer lang duurd) mijn bloeddruk was vorige week 120/60 en vandaag 120/80

Volgende week weer controle deze keer iets meer dan een week er tussen zo dat ik bijna 40,5 week ben zo dat ik een inwendig onderzoek kan krijgen met de hoop dat ik gestript kan worden.. Hoop zelf dat de kleine uit zichzelf meld maar we zullen moeten afwachten

Och meid, wat naar dat de controle zo teleurstellend was. Ik kan me helemaal indenken dat je daar van baalt.

ik hoop echt voor je dat je kleine meid snel komt. Succes met de laatste loodjes!

Liefs
Ingrid

Controle was niet wat je had gewilt...
Toch nog een mooie bloeddruk vind ik...

Hoop voor je dat de kleine gauw komt! geniet er nog ff van... ook al ben je lichamelijk en geestelijk op... ik zal morgen weer ff bij de vk kijken... ben dan 38,5 week...

Succes nog ff...

Liefs

Oooh joh balen hoor, hier ligt de kleine ook nog niet ingedaald......(nu 39+1).
En ook hier het beleid pas strippen vanaf 41 wkn......tja ik mag niet langer lopen dan 41 weken van de vk in het zh.
Dus ik wacht het in de week van de uitgerekende datum(21 mrt)af en anders dring ik toch echt aan op inwendig onderzoek idd.
Hier is mijn bloeddruk ook aan het klimmen maar ook vocht vasthouden dus ja weet het niet......
Bij mij was ie telkens 130/80 - 135/85 - 135/90.
Urine goed en geen klachten maar nog geen beeb!
Nog ff volhouden probeer je gedachten te verzetten........en is zo makelijk dat andere het allemaal zeggen hoor weet het!
Maar kop op komt goed en ook jij hebt straks je kleine prul in je armen!

Liefs Louise

Zo even een aantal uurtjes geslapen zat vanmiddag er helemaal door heen.. Kan nu weer wat positiever denken..

Kwam me zo ontzettend rauw op me dak en als je dan al een nacht hebt gehad van maar enkele uurtjes word het al snel te veel en zit je te janken op de bank..

ik ga gewoon nog even lekker met me mannetje genieten van de dagen dat de kleine er nog niet is..
Heb me zinnen gezet om een van deze dagen nog een keer met me mannetje een bioscoopje te pakken..

Bedankt voor de lieve reacties en het mede leven..

Hier ook het beleid dat de vk pas stript na de 40 weken.
Heb het ook gehad.
Misschien idd omdat ik vanacht slecht geslapen heb, moe ben en alle pijntjes ga voelen zo aan het einde van de dag.

Bllleuuhhh, wist ik maar gewoon waar ik aan toe was, maar jah dat is niet zo.

Sterkte jullie ook met die laatste loodjes,
Liefs Marina

pst; niets aan om aan het einde van de maand uitgerekend te zijn en al zoveel geboren babytjes te lezen ;-)

@ mini...Het is wel leuk om te lezen alleen zorgt het bij mij in ieder geval voor dat het wachten eindeloos lijkt te duren!!

Er zijn er nu al zoveel die van hun kleine kunnen gaan genieten, dat ik moeite heb met wachten tot het bij ons zover is ;)

Voor alle dames met mij heel erg veel suc6 met het aftellen :)

@ mini.... zeker niet leuk zo aan het einde van de maand.... Al die kleine ukjes die er al zijn... en wij maar wachten....

Dan duurd wchten wel lang hoor.....

Zal straks weer ff langs de vk... :D

Liefs

Terug
Bovenaan