controle

Update van het zwangerenfront van miniminiwelp
(heb per ongeluk mijn login verwijderd):

na een rommelig nachtje gisteren met 2 uur lang harde buiken die met regelmaat er waren, om de 5 minuten, gisteren een paar uur in het ziekenhuis gezeten, controles gehad. Hartfilm van een uur, echo buiten en binnen, baarmoeder mond opgemeten, bloeddruk was lekker laag, urine etc, alles gelukkig goed en mag mocht weer naar huis

gelukkig maar

wat wel vervelend was dat is dat ik zo twijfelde om te gaan bellen 's nachts, iedereen wakker maken, mensen in de stress, dan ziekenhuis...

achteraf zo fout van mezelf, natuurlijk had ik moeten bellen 's nachts, 30 weken en 4 dagen is te vroeg...
maar die twijfel, wanneer nou bellen, enzo is wel lastig........
heb er wel van geleerd, BIJ TWIJFEL GEWOON BELLEN!!!

Wat fijn dat alles goed met je is!!!
Goed om te lezen. En die tip is ook goed inderdaad: Je kan beter bellen dan niks doen.

Hopelijk heb je wat minder last van die harde buiken. Sterkte.

Vroeg me al af wie puck2011 nou is, maar dat ben jij dus miniminiwelp haha.
Gelukkig gaat het nu weer goed, maar wel vervelend dat je naar het ziekenhuis moest... Hopen dat het nu goed blijft gaan!!

Hoi,

Fijn om te horen dat alles goed is met jou en de baby!! Vervelend dat je van die harde buiken hebt. Doe rustig aan en bij twijfel gewoon altijd bellen, daar zijn ze voor.

Liefs

Gelukkig dat alles goed is! inderdaad moet je altijd bellen tot vervelends aan toe soms.Je moet je hart daarin echt volgen zo belangrijk.
Genieten nu!

Liefs, Nice

Terug
Bovenaan