controle

vandaag weer bij de gynocoloog geweest.
Ze was heel tevreden en kreeg zelfs een compliment dat ik het zo goed deed en het zo vol hielt want makkelijk was het niet...... dat deed mij erg goed om te horen,
Ik vroeg of de kleine nog steeds zoveel voor lag in de groei (1,5 weken) ze zegt dat meet ik volgende week weer en dan hebben we het erover.
Wel liet ze zien dat de kleine haartjes heeft was wel erg leuk om te zien en te horen.
Ijzer was aan de lage kant dus ijzer tabletten gekregen.
Nu uitkijken naar volgende week donderdag wat er dan gaat gebeuren/word besloten.
Ook gaf ze aan dat de kleine zich aan het klaar maken was om te komen maar ze kon niet zeggen hoe lang het ging duren!!!

Heb afgelopen nacht veel wakker gelegen want had hoofdpijn, beroerd en weeen maar helaas het wilde allemaal niet doorzetten.

Nu ook veel harde buiken en ook nog af en toe een wee!

Mijn man zit er nu ook behoorlijk door heen, geeft nu ook aan dat het genoeg is en aan het eind van zijn latijn zit.
Ik voel mij daar best wel rot over want afgelopen nacht heeft hij er ook voor mij willen zijn wat ik heel lief vind. En hij zegt maak je niet druk we zijn samen zwanger wel heeeeeeel lief!!!!

Meer als afwachten kunnen we ook niet doen en dat weet ik.

Lastig is dat he, dat geduld.. Wel fijn dat de gyn inziet hoe het is. Maar ja iets langer zitten is inderdaad echt beter.. Hoe vervelend en zwaar ook....die klentjes ontwikkelen nog zoveel in het laatste stuk, meer dan je in eerste instantie zou denken.

Heel veel sterkte en ik denk geregeld aan jullie...

Terug
Bovenaan