controle

hey dames,

nu ik dus ziek uit dienst ben, werd ik net gebeld door uwv voor controle (raar hoor om aan de andere kant te zitten). is dus eigenlijk gewoon een collega van mij die me belde, maar hij deed vet streng echt belachelijk. moest zeggen wanneer ik weer kon werken ik zo geen idee zoals ik me nu voel voorlopig echt niet! en mijn teammanager had gezegd van rust maar lekker uit en kom na je verlof maar weer terug. dat vond hij een rare uitspraak en mocht toch hopen dat ik voor die tijd wel kon werken. nou sorry hoor zoals ik me nu voel toch echt niet!!!! en bovendien met die zetpillen mag ik niet eens autorijden dus hoe moet ik daar in godsnaam komen. openbaar vervoer hier is een ramp. nu zou ik een uitnodiging krijgen voor de verzekeringsarts, dikke prima! misschien is die wat soepeler. net of ik dingen loop te liegen ofzo :s

xxx

Lieve Dbby,

Wat blijft dat toch een ellende met de huidige werkgever van je! De één zegt dit en de ander zegt dat. Vreselijk irritant zeg! Nou, laat die afspraak maar komen met die verzekeringsarts, die zal jou echt helemaal gelijk geven en zeggen dat je héél rustig aan moet doen, je zit tenslotte niet voor niets thuis!

Ik heb de dag na het gesprek bij ons op kantoor, ook gelijk een telefoontje gekregen van de arboarts! Daar mag ik ook volgende week dinsdag op komen draven maar ik vind het prima hoor! Ze zijn er wel als de kippen bij hé? Het voelt idd een beetje of je staat te liegen ofzo maar goed....wij weten beter!

Sterkte meid! Liefs Lynn.

nou idd wat een gezeik! alsof ik hier beter van word zeg. maargoed ik snap het wel er zijn heel veel mensen die van een uitkering lopen te profiteren dus ze moeten streng zijn. maar idd laat die afspraak maar komen heb niks te verbergen! ben idd naar huis gestuurd door mn teammanager die zag dat het niet goed ging. geeft toch ook wel aan dat ik nog zo lang mogelijk heb doorgewerkt, maar dat het nu gewoon klaar is!! ze zijn er idd als de kippen bij echt aso. als mn geld ook zo snel wordt overgemaakt vind ik het prima ;) maar nee daar zal ik nog 4 weken op moeten wachten.

xxx

Bah das idd niet leuk. Maar de mensen vragen het zo omdat er gigantisch veel mensen zijn die er wel misbruik van maken. En daar zijn de mensen die echt iets hebben de dupe van!!!!

Heel erg maar niks aan te doen.

Liefs

GATVER!! Niet leuk. Er zijn idd mensen de er misbruik van maken en daarvoor moet jij nu op de blaren zitten. Je zit niet voor je lol thuis.

Succes en sterkte!

liefs, x

Terug
Bovenaan