Controle

Haidiho lieve luitjes, fijne kerstdagen gehad allemaal? Lees van allemaal goede echo's, dus dat moet de feestvreugde toch goed gedaan hebben! Genietse

Wij hebben vandaag weer een controle gehad. Het wachten is nog steeds op de mening van de kinderchirurg, deze had de secretaresse nog niet weten te bereiken.... (toen de gynea haar vroeg daar vaart achter te zetten en dat het persé die ene kinderchirurg moest zijn en dus niet via de pieper kon, vreesde ik al dat het niet ging lukken door de enthousiaste reactie van de secretaresse op deze vraag: "o, dan moet ik even bekijken hoe ik dat ga doen." Waarbij ik dacht: telefoon, mail, langslopen?!!! Niet zo lastig) De gynea ging het nu in ieder geval zelf oppakken. Dus we zullen het volgende week wel horen. Ze proberen het met de GUE (uitgebreide SEO) te plannen, dus hopelijk de zevende.

Verder even gemeten en gekeken. Het zag er nog hetzelfde uit, alleen was nu minder duidelijk of het armpje ook "betrokken" was. Als dat niet zo zal zijn, zit het alleen aan de rechterzij en dat zal positief kunnen zijn, makkelijker te verwijderen. Verder was het ten opzichte van het lijfje niet gegroeid, dus niet meer gegroeid dan het lijfje. Van 4 bij 3 was het nu zo'n 5,3 bij 3. Dus ook dat lijkt positief.

Nu nog bedenken of wij toch een vruchtwaterpunctie willen. Mocht daaruit blijken dat er toch nog chromosoon-afwijkingen bij komen kijken dan kunnen we dat meenemen in onze beslissing. Al denken ze wel dat de kans klein is. Heb zelf geloof ik meer behoefte aan een verduidelijkende MRI (waar zit het nu precies en welke lichaamsdelen zijn betrokken) en een 3Decho (volgt ws tegelijk met 20 weken/SEO/GUO) Zodat we een goede afweging kunnen maken en het ook duidelijker zichtbaar is voor ons. Want soms vind ik die echobeelden maar zo zo.

Kortom: we wachten nog even af. Gaan nu eerst een weekje uitwaaien en bijkomen van alles op ons favoriete eiland Terschelling. En zien volgend jaar wel weer verder.

Fijne jaarwisseling!

Bah wat een onzekerheid.
Maar ik heb even gemist, was die afwijking in eerste instantie bij toeval ontdekt? Of was dat combitest?
Heel veel sterkte in jullie beslissingen.

Hopen dat jullie in het nieuwe jaar meer informatie/ zekerheid krijgen. In ieder geval is een weekje uitwaaien nu wel lkkr.

Jullie ook fijne jaarwisseling gewenst..

Terug
Bovenaan