Je gebruikt een verouderde webbrowser. Het kan mogelijk deze of andere websites niet correct weergeven. Het is raadzaam om je webbrowser te upgraden of een browser zoals Microsoft Edge of Google Chrome te gebruiken.
er ging wat fout haha dan maar zo.
Ben afgelopen donderdag op controlle geweest.
Alles was in orde.
Alleen hij wilt me toch nog een keertje terug zien.
Maandag 29november hebben we de termijn echo.
En we laten dan een nekplooimeting doen.
De dokter vond dit toch wel verstandig aangezien ik laatst zo ziek ben geweest.
Gelukkig krijgen we de nekplooimeting wel vergoed.
Ik ben eens benieuwd wat daar uit komt en of ik dan nog steeds 11juni uitgerekend ben.
Donderdag 9december moeten we terug bij de dokter komen. En daarna bespreken we verder of ik gewoon weer naar de verloskundige mag gaan of dat ze mij toch daar willen blijven houden voor controlle.
Wat fijn dat alles in orde was van de week zeg!! Dus je mag nog een keer terug nou liever een keer te vaak dan te weinig toch, fijn dat de dokter ook zo met jullie meedenkt.
Wens je heel veel suc6 bij alles nog en ga proberen fijn te genieten.
Wat fijn dat het zo goed gaat! Idd, beter een keer te vaak checken dat te weinig
Heb je ook al echo foto's? Dat lijkt me echt zo leuk... kun je steeds even naar je kindje kijken!
Fijn dat alles goed was.
Bijzonder he die echo's?Ik ben nu 12wk en 2dg.
Je schreef dat je een nekplooimeting doet,omdat je ziek bent geweest.Wat bedoel je met ziek?Want dat is niet de reden dat ze een nekplooimeting doen.
ik heb 2weken geleden in het ziekenhuis gelegen. Ik hield niks meer binnen. En me bloed en urine waren niet in orde. En ze willen nu toch wel zeker weten of alles goed is met de baby. En voor me zelf vind ik dat ook veel fijner. Eerst hadden we dat we de nekplooimeting niet wilde doen. Maar willen eigenlijk toch wel weten of alles goed is met de baby. Zo op de echo beweegt hij/zij goed en ziet alles goed uit. Maar met de nekplooimeting kunnen we wel achter komen of er iets is met de baby.
Maar we gaan er gewoon van uit dat alles goed is. Bij ons in de familie heeft niemand een erge ziekte ofzo. Maarja we zien het over 1weekje dan weten we meer.