contstande strake/gespannenbuik

constante strakke/gespannen buik

ik hoef maar op te staan,2 passen te lopen of wat dan ook en dan heb ik het al..heb het sinds ik uit het zkh kom.erg vervelend gevoel.
Weet ook niet of dit normaal is?..
herkent iemand dit?

Ja, heb ook steeds hele harde en gespannen buik. Echt heel vaak op een dag. Soms ook met een beetje kramp of een zeurderig gevoel er bij.
Zijn idd voorweeën.

Ik ook lijkt ook regelmaat in te zitten maar deze regelmaat wisselt dan weer..en dan opeens een dag weinig tot geen last loop hier nu zo'n week mee..soms zo heftig dat ik denk nu gaat 't echt beginnen.van de week heb ik bij de supermarkt het karretje staan te knijpen haha met van die rot krampen..volgens m'n moeder kun je beter veel voorweeën hebben dan heb je minder naweeën maar van mij mogen 't wel echte weeën worden dit is af en toe best vermoeiend vooral als ze 's nachts om de 10tot20minuten komen..maar ja geduld is een schone zaak ;-) en 't wachten zal beloond worden..

oe meid dan heb ik slecht nieuws, heb heel veel voorweeen gehad, ben dinsdag bevallen en heb nog steeds naweeen. Nou komt dit waarschijnlijk omdat de bevalling zelf maar 1,5 uur geduurd heeft.

Maar voorweeen kunnen al wel wat goed werk verrichten.

Succes meiden en zet hem op als je gaat bevallen, ik heb het al achter de rug en het is toch een beetje raar hoor die " lege " buik ( en nou licht de kleine ook nog eens in het ziekenhuis, dus helemaal een leeg gevoel)

Groetjes

Hier nu 4 weken lang last van voorweeen... Bij jou komen ze nog om de 10 a 20 minuten ik heb ze steedsom de 3 tot 5 minuten... Alles lijkt op echte weeen (hoewel het mn eerste kindje is heb ik geen idee eigenlijk wat ik moet voelen, maar zoals men het omschrijft klopt het helemaal in het plaatje...)

Vervolgens houd dit dan ongeveer 1 tot 2 uur aan en zakt dan weer af naar alleen rugpijn of alleen harde buiken... *zucht* Hier ook al meerdere malen gesmeekt dat het door zou zetten. Ben nu 38+3 en had vorige week 2 cm ontsluiting door al dat voorwerk. Afgelopen donderdag weer bij de gyn geweest maar deze wilde niet toucheren en heb dus geen idee hoe we dr nu 'voorstaan' Heb afgelopen dinsdag op woensdag 5 uur lang aan het rommelen geweest waarvan 2 keer een uur echte weeen welke daarna dus weer afnamen.

Gyn verwacht niet dat ik overtijd ga lopen aangezien er nu al zoveel voorwerk is, maar ik weet dat die kans nog steeds net zo groot is.... Ga er voor het gemak maar vanuit dat ik met 41 weken ingeleid moet worden, dus nog 2,5 week geduld. Dan kan het altijd maar weer mee vallen... Maar merk aan alles dat ik dr letterlijk op zit te wachten en dat wat ik ook probeer niks helpt om mn gedachten op iets anders te krijgen.

Sterkte bij jullie!
En nynke jij helemal met je kleintje in het ZH hoop dat je het gauw mee naar huis kan nemen...

X

Terug
Bovenaan