@Cootje

Hoi Corina.
"Eindelijk" is het gelukt! Ik ben ZWANGER! Vandaag precies 9 weken, afgelopen vrijdag eerste echo gehad in het zkh. Nu mag ik gewoon naar de verloskundige.

We zijn helemaal blij. Eind oktober hopen wij onze nieuwe spruit in onze armen te sluiten.

Groetjes FB

Hé FB!!!!

Meid, wat geweldig!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Van harte gefeliciteerd!!!!!! Kan me voorstellen dat jullie heel blij zijn. Eindelijk na een lange weg is jullie wens in vervulling gegaan. Hoe vindt je dochter het dat ze een broertje of zusje krijgt of begrijpt ze het nog niet helemaal?
Geniet van je zwangerschap en ik hoop met je mee dat jullie in oktober een gezonde zoon of dochter krijgen. Hou me zo af en toe op de hoogte ;-)

Groetjes Corina

Hoi.

Hier gaat het nogsteeds goed, nu 11 weken.
Zit nu wel "ziek" thuis, gewoon erg moe en voelde me erg draaierig vanochtend. Een ochtendje bedrust doet wonderen. Dat is wel makkelijk nu Fieke op school zit.

Aanstaand weekend gaan we het Fieke en de familie vertellen. Toevallig is ze de laatste tijd wel erg geinteresseerd in baby's dus we denken dat ze het wel leuk vindt. Ze mag een kledingsetje uitzoeken voor de baby, om haar zo erbij te betrekken. Alleen duurt het voor haar natuurlijk nog heeeeeeeeeeeeeeeeel lang voordat de baby er is.

Hoe gaat het jouw mannen? Fieke heeft het erg naar haar zin op school en heeft helemaal haar draai gevonden.

Tot later.

Groetjes FB

Terug
Bovenaan