Cor

A

Anoniem

Guest
hoi cor,
hellllup
ik heb dus gister die ovulatie test gedaan en er verscheen een vaag streepje, maar vandaag net zoals daphne helemaal nx. natuurlijk ga ik morgen weer de test doen. want volgens mijn berekening moet ik vanaf morgen aan de slag.....
nu ben ik bang dat ik misschien al eer der had moeten klussen.
misschien is mijn eigsprong al voorbij,,,,,,,
nu komt er nog eens bij dat 1 van mijn beste vriendinnen dezelfde cyclus heeft als ik en zelfde data ongi,
zie wordt morgen geinsemineerd, dus wij hoopte stiekem dat we samen zwanger zouden zijn, dat is onze droom,
maar ja waarschijnlijk tegelijkertijd een sprookje, morgen maar even afwachten, duim voor me please..

Hi denise,

Wat raar zeg. ik had maandag een heeeeel licht streepje, dinsdag iets dikker en gister had ik een gelijke streep, dus wij zijn dinsdag en woensdag hard aan de klus geweest.
Ik zou zeker morgen nog een keer testen. Temperatuur jij ook? Ik namelijk wel en mijn temp is nu ook aan het stijgen. Ik heb denk ik mijn eisprong al gehad. Misschien is dat handig om bij te houden.
Ik zou ook niet weten waarom er nu niks te zien is. Je zou zeggen dat er bij een vaag streepje toch iets in je urine gevonden is...
Ik zal hard voor je duimen en duim jij voor mij dat het raak is? Denk jij dat we vanavond het van het weekend nog 'moeten' klussen?

Tot snel
x Cor

Hi hi,

Er was trouwens vanmorgen bij mij helemaal niks meer te zien. Ik stop denk ik met testen.
Ik dacht dat ik ook pas vanaf morgen moest gaan klussen, maar de test zei iets anders.
Blijven testen en wie weet ben je toch samen met je vriendin zwanger! Laat je het even weten?

Cor

tuurlijk cor ik hou je op de hoogte, wat dacht je...
ik hou jou ook steeds in de gate hoor..
ik denk dat jij het nu wel gehad hebt, als ik het zo lees, en dat we heel heel hard moeten duimen, volgens mij hoef je van het weekend niet meer te klussen. die eisprong is al geweest. beter ervoor dan erna...
we houden contact,
groetjes denise

Denise,

misschien ben je te laat begonnen met testen en heb je net het staartje meegekregen en was je eisprong al geweest. In ieder geval gewoon lekker spelen met die kerel van je, want je hoeft het natuurlijk niet alleen te doen op vruchtbare dagen. Beetje lol maken is ook leuk.
Je temp bij houden kan heel handig zijn ter bevestiging, misschien voor de volgende ronde.

Succes
Miep

ja miep,
ik vrees het ergste, ik denk dat je gelijk hebt, wel balen, op naar de volgende ronde dus. misschien dat ik wel ga tempe, want mijn mannetje is helaas niet zo n sex beest moet je weten, helaas

Haai Denise
Geef de moed nog niet op. Had ik 2 weken terug ook. De dinsdag testte ik een licht streep op mijn ov.test, terwijl het volgens de berekening pas de zondag zou gebeuren. Vervolgens woe/do/vrijdag niks meer. Zaterdag deed ik nog voor de zekerheid een test, kreeg ik een vette streep en ook de zondag testte ik een licht streepje. Dus ga er zelf vanuit dat ik de zaterdag geovuleerd heb, maar waarom ik nou dinsdag ook een licht streepje had? In ieder geval, geef de moed niet op, blijven testen!

Ik duim voor je.

Groetjes
Tamara

Hoi Denise,

Irritant hoor dat je het dan niet zeker weet of je je LH piek hebt. Ik ga de testen volgende maand weer doen en als het dan niet goed werkt ga ik naar de huisarts. Ik hou nu mijn cyclus in de gaten en gebruik de kalendermethode.
Sterkte! Ik hoop dat het toch raak is zodat je samen met je vriendin zwanger kunt zijn.
Liefs, Daphne

Terug
Bovenaan