corina 0211

A

Anoniem

Guest
Hallo,

Ik denk ik doe het ff zo, want wil die andere meiden er niet mee lastig vallen. Jij zegt dat ik jou zwart loop te maken. Mens ik ken je niet eens. Ik begrijp echt niet waarom jij zo moeilijk doe. Heb je niks anders met je leven te doen dan andere mensen irriteren. Dat ik jou naam noemde was alleen maar omdat ik ff uitlegde waarom ik bij die meiden ben gaan lezen. Ik wilde niet zomaar binnen vallen zonder uitleg waarom?? Snap je. Ik vind dat jij erg fel reageer en dat is nergens voor nodig. Zou je voortaan gewoon ff normaal willen en kunnen doen als iemand niks bijzonders zegt. Ik zit nu ruim 22 mnd op het forum en met niemand last gehad en dan begin jij ineens tegen mij. Wat heb ik je gedaan?? Trouwens ik wil het niet eens weten.

Alvast bedankt.

quote: Patrica schreef document.write(friendlyDateTimeFromStr('12-07-2008 00:54:42'));

Hallo,

Ik denk ik doe het ff zo, want wil die andere meiden er niet mee lastig vallen. Jij zegt dat ik jou zwart loop te maken. Mens ik ken je niet eens. Ik begrijp echt niet waarom jij zo moeilijk doe. Heb je niks anders met je leven te doen dan andere mensen irriteren. Dat ik jou naam noemde was alleen maar omdat ik ff uitlegde waarom ik bij die meiden ben gaan lezen. Ik wilde niet zomaar binnen vallen zonder uitleg waarom?? Snap je. Ik vind dat jij erg fel reageer en dat is nergens voor nodig. Zou je voortaan gewoon ff normaal willen en kunnen doen als iemand niks bijzonders zegt. Ik zit nu ruim 22 mnd op het forum en met niemand last gehad en dan begin jij ineens tegen mij. Wat heb ik je gedaan?? Trouwens ik wil het niet eens weten.

Alvast bedankt.

goede avond,
als je het niet wil weten waarom open je dan deze topic?
het zit zo;hun zeiden dat ik jouw liep zwart te maken,maar ik vond dat jij mij liep zwart te maken,want je begon je berichtje met stomme discussie met DIE corina,dat kwam bij mij gewoon heel raar over,vandaar dat ik fel reageerde om dat ik dacht van;ow nee komt er weer iemand zich mee bemoeien,dus sorry.
ik heb ook verder met niemand last gehad hier,maar als je ooit 1discussie met 1 van (je weet wel wie)hun hebt,dan heb je meteen met de hele topic ruzie,dus ik dacht dat er dus weer iemand er mee ging bemoeien,dus sorry nogmaals.
groetjes

als je hier op het forum kijkt,en veel mee leest,dan weet je ook dat ik alleen met hun een discussie heb,verder met niemand..
ik reageer ook gewoon normaal op de andere topic's waar geen ruzie gemaakt wordt.
ik wens je een prettige zwangerschap en dat je een gezond kindje ter wereld mag brengen.
groetjes

Terug
Bovenaan