Corina, vertel!

Hoi Corina,

Nog bedankt voor je mail zaterdag.
Wilde even laten weten dat ik aan je denk, je moet natuurlijk vandaag naar het ziekenhuis .

Ben enorm benieuwd wat er voor je uit gaat komen, ik zal regelmatig  kijken hier.

Ariane

Heeee Aadje,

Nou ik ben geweest en ze gaan met spoed mijn gegevens uit het ziekenhuis opvragen omdat ik dan mee kan doen in het studietraject.   Het was een byzonder aardige vrouw en het traject is dus voor vrouwen die minimaal 2 miskramen hebben gehad. Je wordt dan ingeloot in 1 van de 3 behandel methodes (1 methode is dus een placebo... een nepper) Het gaat er voornamelijk om dat er bij veel van de miskramen toch stolsels voorkomen en dat dit een veel voorkomende oorzaak bij miskramen is. Dmv of aspirine of apsirine tezamen met bloedverdunners en dat gedurende je gehele zwangerschap.
Ik weet niet of het ook wat voor jou is omdat jij dus zeker stolsel problemen hebt.
De studie wordt door het gehele land gedaan en heet Alife. Misschien kun je het er oko met je arts over hebben. Ik hoor dus woensdag of ik nog mee kan doen. (het mag tot 6 weken zwangerscahp en ik ben vandaag 5 weken... eerste miskraam dus weer overleefd nu op naar de 5,5 week)

Knuffel en wacht je echt tot september???

Corina

quote: corina reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('18-04-2005 13:40:13'));

Heeee Aadje,

Nou ik ben geweest en ze gaan met spoed mijn gegevens uit het ziekenhuis opvragen omdat ik dan mee kan doen in het studietraject.   Het was een byzonder aardige vrouw en het traject is dus voor vrouwen die minimaal 2 miskramen hebben gehad. Je wordt dan ingeloot in 1 van de 3 behandel methodes (1 methode is dus een placebo... een nepper) Het gaat er voornamelijk om dat er bij veel van de miskramen toch stolsels voorkomen en dat dit een veel voorkomende oorzaak bij miskramen is. Dmv of aspirine of apsirine tezamen met bloedverdunners en dat gedurende je gehele zwangerschap.
Ik weet niet of het ook wat voor jou is omdat jij dus zeker stolsel problemen hebt.
De studie wordt door het gehele land gedaan en heet Alife. Misschien kun je het er oko met je arts over hebben. Ik hoor dus woensdag of ik nog mee kan doen. (het mag tot 6 weken zwangerscahp en ik ben vandaag 5 weken... eerste miskraam dus weer overleefd nu op naar de 5,5 week)

Knuffel en wacht je echt tot september???

Corina

Hoi Corina,

En, weet je al wat??? Ik hoop het echt voor je hoor, je hebt genoeg al narigheid meegemaakt.
Wat mijzelf betreft, er was inderdaad in eerste instantie sprake van dat ik wellicht ook in zo'n studiegroep terecht zou komen bij het Erasmus hier in Rotterdam, die doen een soortgelijk onderzoek. Maar omdat bij uit het tweede onderzoek bleek dat er werkelijk sprake is van een afwijking heeft mijn gynaecoloog al contact opgenomen met de leider van het onderzoek daar en uit dat overleg is gebleken dat ik beter direct de juiste medicijnen kan gaan gebruiken.
Ik loop zelf bij het kleine Ikaziaziekenhuis  in Rotterdam, volgens de Elsevier van  afgelopen najaar het tweede ziekenhuis van  Nederland, zeker de afdeling gynaecologie wordt door diversen huisartsen hier in de regio goed aangeschreven, maar voor bijzondere dingen, maar dit soort onderzoeken worden natuurlijk altijd in de academische ziekenhuizen gedaan.

Inmiddels gaat het weer een beetje met me, naar aanleiding van mijn berichtje over die verloskundige.

Ik ga je van de week even een fatsoenlijk mail sturen, wilde alleen even lezen hier of je al wat wist.

Gr. Aar

Was nog wat vergeten!

Ja, ik wacht inderdaad tot september, haha!!

Heeeeel lastig hoor, maar ja, we hebben al een reis geboekt dan en ik heb gewoon even geen zin in toestanden dan. En nogmaals, eerst Aar weer even op de eerste plaats!

Tot gauw,

Ariane

Terug
Bovenaan