Corina

Hoi Allemaal,

Eeven een drukke week achter de rug en eigenlijk sta ik nu weer op het punt om weg te gaan maar wilde toch even een berichtje achterlaten.

Ik heb toch besloten om bij het ziekenhuis te vragen of ze wat extra onderzoeken willen doen. Na mijn miskraam van 2 weken geleden blijf ik een irritant gevoel houden in de buurt van mijn linkereierstok. Tevens heb ik tijdens mijn beide zwangerschappen op exact dezelfde plek steeds het vruchtje voelen zitten. Tot op heden hebben ze mijn linkereierstook niet gevonden maar ik wil nu gewoon weer wat zekerheid over mijn lichaam. Geestelijk voel ik me echt super en daar is wat strijdlust uit naar boven gekomen. Ik heb geen zin meer om maar af te wachten ik wil nu gewoon weten wat er allemaal mogelijk is en of er iets mis is. Niet zo zeer omdat ik ik me druk maak om het zwanger worden (en blijven natuurlijk). Ik hoop voor de gyneacoloog dat hij me serieus neemt want anders ziet hij ook eens mijn iets minder aardige kant hahahaha.

Ik zal maandag wat laten weten.

Groetjes,

Corina

PS voor iedereen nog heel veel sterkte

Hoi Corina,

Je hebt groot gelijk! Het is jouw lijf en ze moeten je klachten ook serieus nemen. Heel veel succes morgen (ik moet morgen trouwens ook naar de gyn).

X F

Hoi Corina,
Ik hoop dat je serieus genomen wordt en dat ze je willen helpen.
Ik kan me wel voorstellen dat je iets meer wilt weten.
Veel sterkte toegewenst!
Groetjes van Caroline

Terug
Bovenaan