Corina

Wat voel ik me brak vandaag.
Ik heb gisteren een voedselvergiftiging op gelopen. Ik wist werkelijk niet dat ik zo een grote maaginhoud zou hebben. Een collega van mij heeft precies hetzelfde gehad vannacht dus we kunnen die horror verhalen even lekker uitwisselen, maar ik red het einde van mijn werkdag echt niet. Ik ga zo nog even een bespreking in en dan lekker richting bed. Zit gewoon met mijn jas achter mijn bruo zo koud heb ik het...hahaha. Hoop dat dit nu even het laatste is en dat ik nu eindelijk weer een leuke dingen tegemoed kan zien. Nog een weekje tot mijn NOD en ik weet heel zeker dat ik die deze keer zal hebben en dan hoop ik echt dat het nu allemaal eens goed gaat komen en dat mijn lichaam ook wat rustiger wordt. Nu lekker 5 dagen vrij dus maandag even lekker naar de Hammam. Echt even genieten van een lang weekend.

Groejtes,

Corina

Zijn die fruithapjes dan toch niet zo goed gevallen??!! Hahaha.
Sorry hoor, floepte er even uit.

Zeg, kan het niet nog een uitwerking zijn van je bezoek aan die arts maandag? Hij is natuurlijk wel op de een of andere manier met je darmen bezig geweest. Wellicht kun je dat eens vragen aan hem?

Lekker lang weekend! En dan nog lekker een dagje relaxen. Ben zelf nog nooit in een Hammam geweest, wat moet ik me daar precies bij voorstellen?
Zie wel uit naar mijn vakantie de 28e, op dat park is een mooie sauna aanwezig, lekker! Ik ga regelmatig op de sportschool ook even, maar dat is alleen maar zo'n klein hokkie, dus zie ik wel uit naar een keer een echte sauna!

Nou, sterkte hoor en geniet van je daagies.

Aar

Het betere kotswerk dus! Ben je klaar mee. Dat je nog naar je werk bent gegaan zeg! Kruip lekker je bed in meid! Geniet van je vrije dagen en van de Hammam.

gr.Inge

Terug
Bovenaan