Corina

A

Anoniem

Guest
Heey corina

Vandaag zal jij dit berichtje nog wel niet lezen, maar ik wil je hierbij laten weten dat we aan je denken (dank je iloon voor het in je naam zetten, nu wist ik zeker dat het vandaag was) en dat we voor je duimen dat het allemaal goed zal gaan.

Heel veel sterkte en beterschap en we gaan er voor dat je er de 8e bij kan zijn.

liefs irene

Heej meid,
heel veel succes bij de operatie. Ik hoop dat het allemaal goed loopt. En dat je herstel voorspoedig gaat. Zodat ik je op 8-9 kan ontmoeten.
Groetjes Veerle

heel erg veel sterkte! hoop dat het allemaal goed gaat en dat je snel weer een beetje opknapt.

liefs marijke

Hey Corina,
Ik miste je al op het forum maar wist niet dat je geopereerd moest worden.
Sterkte en beterschap!

groetjes,
Karin
en een knuffel van Suze

Hoi meiden,

ik heb gisteren nog met Corina ge smst, en ze gaan vandaag aan haar schedel opereren. Het is een nacontrole van de hersenbloeding en herseninfarct van vorig jaar rond deze tijd. Toen is ze een tijdje buiten bewustzijn geweest, dus we hopen dat het deze keer allemaal goed gaat en dat ze me vanmiddag gewoon zelf een sms-je stuurt hoe of het gegaan is. Anders zou ze haar man opdracht geven iets te laten horen. Half en half verwacht ik eigenlijk vandaag geen bericht, maar op z'n vroegst morgen. Zodra ik wat weet, weten jullie het ook.

Groetjes Ilona

Oh jeetje wat spannend! Ik denk aan je meid.

Fijn dat Ilona ons op de hoogte kan houden!

Er is  mij weer eens wat ontgaan.

Heel veel sterkte Corina. Ik hoop dat je snel hersteld van deze operatie

Terug
Bovenaan