Corona baby

Hee allemaal,

Ik heb corona momenteel en nu heeft mn dochter van 11 maanden ook 39.4 koorts. Kan natuurlijk ook van een tandje zijn heel toevallig maar ben vooral bang dat ze ook corona heeft. En ook bang voor het mis c syndroom.
Iemand ook op deze hele jonge leeftijd corona meegemaakt?? Ze drinkt ook zo slecht.. altijd al een slechte drinker..

Liefs een bezorgde mama

Als je zeker wilt weten of ze Corona heeft of niet zou je ook bij de Kruidvat van die sabbeltest kunnen halen… super makkelijk, hoeven ze alleen op een sponsje te sabbelen.

Mijn dochter had met 10 maanden corona. Ze was wel beetje koortsig maar naar een dag voelde ze zich al snel weer beter. Als je je zorgen maakt kun je altijd even de huisarts bellen voor advies. Beterschap!

Wij hebben in december met het hele gezin corona gehad. Onze kindjes waren toen 2.5 jaar en 7 maanden. We hebben ze beiden laten testen dus weten zeker dat ze corona hebben gehad. Ze waren beiden alleen maar mild verkouden gelukkig en daarna ook geen Mis-C gehad gelukkig. Ik was daar ook wel beetje bang voor, maar het enige wat je daarvoor kunt doen is je kindje goed in de gaten houden de weken na jullie coronabesmetting. Mocht ze dan daar symptomen van krijgen, dan meteen aan de bel trekken. Maar gelukkig is het volgens mij best heel zeldzaam dat kindjes dat krijgen.
Beterschap gewenst in ieder geval!

Even testen, dan weet je het maar. En goed in de gaten houden. Gelukkig worden de meeste kindjes er niet zo ziek van. Maar ik snap dat je het spannend vindt.

Ik zou zeker even testen, stelt niks voor maar als je kindje anders klachten blijft houden kom he niet verder dan "heeft misschien corona gehad dus.." even qattenstaafje door de neus en klaar. Was hier echt geen probleem, gewoon voor in het neusje net als met schoonmaken. 

Terug
Bovenaan