<p>Hallo allemaal,</p><p>mijn angst is werkelijkheid geworden en ik heb corona terwijl onze baby 5 maandjes oud is. Ik heb nu 3 dagen klachten en gister positief getest. Nu maak ik me zorgen om hem, hij is een beeetje verkouden en hoest afff en toe. Het enige wat hij wel doet is super veel niezen. Mijn zoontje zat in een sprongetje hij rolt sinds 2 weekjes ongeveer. Sinds gister is hij zooo rustig. Sinds gister lig ik eigenlijk op bed(gisteravond) met hem samen. Ik kan gelukkig gewoon goed voor hem zorgen en hem vermaken ondanks ik ziek ben. Maar ik heb nu een vraagje, hij is zoooo rustig opeens en huilt echt niet gewoon.. voor zijn sprongetje ook niet!! echt slleen bij honger of moe. Zou hij zo goed aanvoelen dat ik me niet lekker voel?? Waardoor hij zo rustig is? Ik vind het zo schattig hij is opeens super makkelijk en rustig maar ik maak me daardoor ook wel een beetje zorgen. Hij heeft wel gewoon geschaterlacht vandaag en gelachen de hele tijd!! Zijn temperatuur is ook perfect. Hebben jullie dit ook meegemaakt dat jullie babytjes zich gewoon aanpassen? En hebben jullie babys klachten gekregen?? Ik zit op dag 3 met klachten, zou hij nu nog iets kunnen krijgen?alvast bedankt!</p>