Corona en bevallen

<p><span style="background-color: rgba(255, 255, 255, 0);">Dag dames,  Des ondanks ik me ontzettend goed aan de Corona regels houd, heb ik vandaag te horen gekregen dat ik positief ben. Ik heb dus Corona. Weinig tot geen klachten gelukkig naast dat dat een beetje verkouden ben.  ik voel me alleen verschrikkelijk aangezien ik over 4 dagen al ben uitgerekend. Wanneer ik beval zal ik dus het virus nog kunnen overdragen aan onze zoon. Dat gevoel, dat ik ervoor kan zorgen dat zijn veiligheid in het gering kan komen, is vreselijk. Juist bij mij hoort hij veilig te zijn. Ik hoop op reacties van een aantal dames die dit ook meemaken of hebben meegemaakt. Die dus ook positief waren tijdens de bevalling . Hoe hebben jullie dit ervaren, hoe ging het in zijn werk en hopelijk kan iemand mij gerust stellen.  liefs Kim </span></p>
 
Ik heb geen ervaring, maar wil je wel veel beterschap en sterkte wensen!
Hopelijk valt het allemaal mee en zal de kleine er geen last van ondervinden. Of misschien blijft hij/zij nog braaf even wachten tot de corona weer weg is bij je.
Succes!
 
Ik heb geen ervaring, maar wil je wel veel beterschap en sterkte wensen!
Hopelijk valt het allemaal mee en zal de kleine er geen last van ondervinden. Of misschien blijft hij/zij nog braaf even wachten tot de corona weer weg is bij je.
Succes!
 
Het enige wat ik ervan weet, en wat ook echt naar is, is dat je bij mijn kraamzorg in dat geval maar minimale kraamzorg krijgt. Dat betekent 1.5 tot 3 uur per dag voor de minimale controles van moeder en kind en de rest via beeldbellen. Ik zou het protocol van jouw organisatie even nakijken. Verzorging van je kindje moet dan ook met mondkaoje en ze raadden bij mij ook minimaal contact aan. Ik wil je veel sterkte wensen en hopelijk blijft je kindje nog even zitten.
 
Oh wat naar zeg, even je verloskundige en kraamzorg vragen wat dit betekent voor jou en de baby. Vaak blijven baby's wel even zitten als de mamma er nog niet klaar voor is. Het zou goed kunnen dat je baby wacht tot de corona weg is. 
 
 
Terug
Bovenaan