Onze dochter is van begin mei. En ik was best dankbaar dat ik mocht schuilen achter de regels. Toen was er nog niet heel veel bekend, dus ik was ook daarom wel voorzichtig. Maar ze is een maand te vroeg gekomen, ik had zelf een zwangerschapsvergiftiging en een totaalruptuur, en de borstvoeding liep kut. De kraamtranen liepen in overvloed. Dus ik zat echt niet te wachten op een huis vol bezoek. Na 2 weken mochten de oma's en opa en mijn broer en schoonzus (zonder kids) langskomen. We ontvingen iedereen max 2 uurtjes individueel. En ik heb toen wel gevraagd om de week vooraf thuis te werken en niet teveel contact met mensen te hebben. Ook als er ziekte in het gezin was, maar zelf niet, dan mochten ze niet komen. We zaten zoveel mogelijk in de tuin (was mooi weer), maar ook wel binnen. Na handen wassen mochten ze haar 10 min vasthouden, geen kusjes.
Mijn moeder is de enige die ik graag een paar dagen wilde hebben, omdat na 10 dagen de kraamhulp echt moest gaan en ik echt nog niks kon. Ik wilde mijn mamma ?❤️ Maar verder... Nee ik vond het prima zo.