Corona vaccinatie bijwerkingen

Woozychris

New member
<p>Hoi allemaal.</p><p>Ik ben nu 22 weken zwanger er mag morgen om de eerste Corona prik, hoogstwaarschijnlijk Pfizer. Nu ben ik aan het stressen want 1. ik ben bang voor prikken 2. bang voor eventuele bijwerkingen. Dus ben erg benieuwd wat jullie ervaring is met het vaccineren tegen Corona met Pfizer / Moderna. <br /><br />bedankt alvast! ?</p>
 
Ik heb in januari de Pfizer gehad. Ik heb bijna geen klachten gehad, alleen last van mijn arm waar ze geprikt hadden. Kon 1 nachtje niet op die arm liggen. Na de 2e prik alleen een paar uurtjes hoofdpijn gehad na de prik.Misschien kun je voor de vaccinatie paracetamol innemen, dat wordt wel aangeraden ?
Succes!
 
In januari de eerste en februari de tweede van pfizer. Idd een erg pijnlijke arm maar verder geen klachten! De prik zelf voel je bijna niet trouwens dus geen zorgen
 
Afgelopen vrijdag gevaccineerd met Pfizer. Heb t idee dat ik wat vermoeider ben. Maar verder geen bijwerkingen. Ben 26weken zwanger.
 
Moderna gehad..
1e prik hele pijnlijke arm...
2e koorts, koude rillingen, moe, pijn in me arm. Maar dat alles met 24 uur over...
(Ben overigens niet zwanger )
 
Heb maandag mijn prik nog gehad en de bijwerkingen vielen gelukkig mee. Wat pijn in m'n arm, spierpijn, opvliegers en moe. Dat laatste kan ook komen van de spanning. 


Bedankt voor jullie reacties! Ik hoop dat het bij de 2e prik ook meevalt.
 
Ik heb afgelopen vrijdag mijn eerste vaccinatie gehad met Pfizer en heb sinds vandaag last van duizeligheid. Ik ben 22 weken zwanger. Geen idee of t inherent is aan t vaccin of aan de zwangerschap. Heeft iemand tips? Moet vanavond toevallig naar de verloskundige dus zal t daar ook navragen.
 
Ik heb ondertussen beide prikken gehad, ben 31 weken zwanger.
Op een ietwat gevoelige prikplek na heb ik geen enkele klacht gehad. Ik heb in mijn omgeving gemerkt dat niet-zwangeren juist meer bijwerkingen lijken te hebben dan zwangeren. Dit is puur gebaseerd op mijn bevindingen en dus totaal niet betrouwbaar. Maar mogelijk wel enige geruststelling voor jou ;)
 
Terug
Bovenaan