Corona

Hoi hoi,

Mijn man testte vanmiddag positief op Corona. Hij had zaterdag al klachten maar testte toen negatief. Vandaag toch nog maar een keer getest en toen positief. Ik test negatief en onze baby van vier maanden lijkt nog niks te hebben.
Heeft er iemand ervaring met Corona in huis en een baby? Ze is pas vier maanden en ik vind het best spannend.
Ze is morgen en overmorgen nog de hele dag met mijn man want ik moet werken en ze kan niet naar de opvang.

Je man de kleine verzorgen met mondkap en handen wassen voordat hij de kleine gaat verzorgen.
Verder zoveel mogelijk afstand houden. Wij hebben toen ook apart geslapen.
Veel buiten zijn en binnen veel ventileren.

Hoop dat jullie gespaard blijven!

Lastig. Snap dat je het spannend vindt.

Wij hebben het net gehad. Mijn man als eerste. Apart geslapen en afstand proberen te houden van onze dochter. Die was zes dagen later positief en ik de dag erna ook. Ons kindje is net 1 dus al wel iets groter. Ze heeft twee dagen koorts gehad en een dag verhoging. Verder geen klachten, niet benauwd en niet hoesten enzo.

Dus de besmetting was er toch wel. Ik denk wel dat de volgende keer we niet meer afstand houden. Want nu waren we allemaal omenom en dat was ook super onhandig.
Maja... Hoe ziek je wordt dat blijft natuurlijk de vraag.... Lastig hoor...,

Doe vooral wat goed voelt en waarbij jullie je het meest rustig voelen!

Beterschap! Hopelijk knapt je man snel op!

Doe vooral wat goed voelt. Ons zoontje was 7 maanden toen mijn man positief testte. We hebben geen afstand gehouden, geen mondkapjes in huis en gewoon in hetzelfde bed, knuffelen met de baby zoals normaal etc. Hij is wel wat verkouden geweest maar of t corona was zullen we nooit weten ;)

Ons meisje was 4 weken oud toen mijn man positief testte. De eerst 2-3 is mijn man in quarantaine gegaan maar het was zo ontzettend vermoeiend (ze kwam elke 1,5 uur voor BV overdag en in de nacht en sliep amper) dat ik het echt niet meer volhield alleen. Hier dus mee opgehouden. We hebben geen klachten gekregen. Ik heb mezelf elke dag getest en bleef negatief en ik heb bij de baby 2x zo’n sabbeltest gedaan en die was ook negatief.

Mijn jongste was een maand of 3 toen het hier in huis rond ging.

Eerst m'n man en oudste. Toen zij weer beter waren, waren de middelste, jongste en ik aan de beurt. Man en oudste zijn er wel aardig ziek van geweest. Maar bij de rest bleef het bij een snotneus.

Wij hebben geen maatregelen genomen binnen het gezin. Ik had mijn zoon van 3 toch moeilijk een paar dagen in een kamer op kunnen sluiten. En uit de buurt houden van z'n broertje en zusje was ook geen optie. Dus hier is gewoon samen gespeeld, geknuffeld en wij hebben ook zeker niet apart geslapen.

Wij hebben alle drie tegelijk corona gehad, ons zoontje was toen net 7 weken. Had de eerste dag koorts en was wat benauwd. Vond het heel sneu om te zien ook.. Volgende dag ging alweer een stuk beter gelukkig. Heb wel het idee dat mijn melk productie een stuk minder is sinds corona.

Wij waren beide positief getest nadat onze dochter negatief teste. Ze was echt minder ziek dan wij. Heb wel het vermoeden dat haar smaak wel even was aangetast.

Terug
Bovenaan