Costa

Hé meid,

Je gaf me ff flink van jetje he vanmorgen? Moet zeggen je had gelijk hoor! Nadat ik gebeld had was ik toch wel iets opgelucht. Van die stomme bruine afscheiding ben ik helaas nog steeds niet af en ik blijf het raar vinden dat het een aantal dagen schoon kan zijn en dan ineens weer dit. Nou niet te veel over nadenken maar. Ik was stront misselijk vanmiddag dus dat zit wel goed.

Ik heb het nu steeds over mezelf maar wat ik ook wil weten is: hoe gaat het met jou? Morgen spannend voor je met je test. Ga voor je duimen hoor!!! Ik las alleen je oude berichtje terug en zag dat je er weinig vertrouwen in had. Is dat nu beter of...... Ik hoop in ieder geval op goed nieuws voor je (heb je enorm verdiend hoor). Verder ook alles rustig en een beetje opgeknapt weer?

Nou meis ik hoor het wel, keep my fingers crossed.

Liefs,
Daantje

Hoi Daan!!
Je zegt het mooi; van jetje van Jeannetje....haha
Ja, misschien was ik best heftig maar als ik ergens niet tegen kan (misschien juist dus een wat egoistische gedachte van mij ook) is machteloos afwachten. Ik heb zelf meegemaakt toen ik begon te bloeden hoe a-sociaal ik ben behandeld in de poli. Of ik een 'afspraak' had staan. Meid, je wil niet weten hoe boos ik was. Die man heeft zich achteraf denk ik best opgelaten gevoeld. Ja pfff dat testen....nou ik heb afgelopen maand maar een paar druppels verloren in 2 dagen en sindsdien zwaar gevoel in de onderbuik. Ook mijn humeur is niet echt rooskleurig. Snel geirriteerd dus. Hoofdpijn, soms wat weeig vaag misselijk gevoel. Sja nog wat van die dingen maargoed, mijn cyclus is volgens mij ook wat van slag af. Dus het kan alle kanten op. Ik w8 morgen gewoon braaf af

Oh ja, ik weet niet of ik het je nou gezegd had maar die pilletjes......ben er weer aangegaan hoor
Ik ga wel naar de ha om te vragen voor alternatieve medicijnen. Nou dit was dus ff een updeetje van mij

En....vandaag weer lekker genieten he? Het wordt mooi weer!! joepie!! De hele week trouwens.....

Liefs Jeannette

Aloha,

Tsja dat afwachten wordt zo onderhand onze tweede natuur lijkt het zo. Toch ben ik benieuwd hoor. Ik duim in ieder geval voor je.

Wat dat andere betreft moet je doen wat voor jou het beste is, niemand (en zeker jij niet) heeft er iets aan als het van kwaad tot erger wordt (je begrijpt wel wat ik bedoel). Dat bezoekje aan je ha moet je denk ik wel echt doen. Anders word ik streng hoor .

Hier was het vandaag nog niet echt mooi weer, ik had het ook steeds koud. Maar volgens mij wordt het beter, dat hoop ik maar want mijn vriend en zijn zoontje hebben vakantie. Ik moet nog 4 daagjes werken en ben dan ook ruim een week vrij. Heb ik erg veel zin in. Werk kan me niet echt boeien nu.

Groetjes,
Daantje

He Daantje!!
jaja, ik ga naar de ha en zal braaf zijn.....

haha, afijn, testen stel ik nog één dagje uit. We wilden bij de c1000 boodschappen maar belandden bij Dirk. En grrr daar verkochten ze geen testen. En het was te laat om nog naar die ander te gaan. Ik heb een vrij zwaar gevoel in de onderbuik zei ik, nou pfff we hebben net ge bbq-ed en ik sta nu op ontploffen. Alles staat strak hahaha!!

Dus ik hou je (jullie) nog ff in spanning met testen. Ja, uuhh als het zover is vraag ik em wel af of ik zelf nog durf!!!
(komt wel goed...)

Liefs Jeannette

Hee Daantje!
Nou de test was hartstikke negatief. Ik zal wel een koutje hebben gehad haha!! Helaas, volgende ronde beter. Ik moet nog maar 11 dagen tot mijn volgende nod dus das alweer snel. Ik ga nu lekker zwemmen.
liefs Jeannette

Hi Meid,

Wat balen zeg!!! Gelukkig is het mooi weer. Ga daar maar lekker van genieten!!!!

Ik heb net weer en %$#%^@#$bericht geplaatst en ik zit weer nagels te bijten. Ik loop echt op mijn laatste benen zo hoor. Vanmiddag weet ik weer meer.

Liefs,
Daantje

Terug
Bovenaan