G Gebruiker10089229 sep 9, 2018 #1 <p>Mag je cote d'Or advocaat repen als je zwanger bent? </p>
G Gebruiker10079901 sep 9, 2018 #2 Bij advocaat zou ik denken aan alcohol maar ik ken deze repen niet. Misschien kun je het vragen aan de product via hun website of facebook?
Bij advocaat zou ik denken aan alcohol maar ik ken deze repen niet. Misschien kun je het vragen aan de product via hun website of facebook?
G Gebruiker10071155 sep 10, 2018 #3 Ik ken de repen ook niet, maar zou er vanuit gaan dat er wel alcohol in zit. Het zal niet veel zijn, maar het lijkt mij dat je deze repen wel even een paar maanden kunt missen. Genoeg andere lekkere dingen die je sowieso wel mag!
Ik ken de repen ook niet, maar zou er vanuit gaan dat er wel alcohol in zit. Het zal niet veel zijn, maar het lijkt mij dat je deze repen wel even een paar maanden kunt missen. Genoeg andere lekkere dingen die je sowieso wel mag!
S StephW sep 10, 2018 #4 Volgens mij is het alleen maar een advocaat aroma, en zit er geen alcohol in hoor! Kijk maar op de verpakking, volgens mij mag je het gewoon eten.
Volgens mij is het alleen maar een advocaat aroma, en zit er geen alcohol in hoor! Kijk maar op de verpakking, volgens mij mag je het gewoon eten.
G Gebruiker10089229 sep 10, 2018 #5 Ik heb contact gehad met cote d'or en er zit geen alcohol in. Bedankt voor de reacties
G Gebruiker10089229 sep 10, 2018 #6 Ik heb contact gehad met cote d'or en er zit geen alcohol in. Bedankt voor de reacties