coupe troep

Hoe zit jullie haar? Mijn haar is slap en de fut is er uit. Normaal heb ik lang dik haar. Mijn ponu doe ik vaak even met de krultang en dan zit het de hele dag (soms twee dagen) goed maar nu kan ik er helemaal niks mee. Tijdens de vorige drie zwangerschappen heb ik het iedere keer heeeeel erg kort laten knippen. Ik heb wel de nijging om naar de kapper te gaan maar ik weet dat ik er spijt van krijg zodra de baby er is.   Ze beweren dat je een meisje krijgt als je haar futloos is en dat het een jongentje wordt als je haar mooi vol en glanzend is. Leuk om te weten maar of het echt zo is.....

Petra

Hoi Petra
Hoe herkenbaar. Ik kan ook niks met mijn haar beginnen. Net als jouw haar is de mijne ook futloos. Baal er stevig van. Zit er over te denken om een permanent er in te alten zetten. Maar ik weet niet hoe dat uit pakt nu ik zwanger ben.
Groetjes nurse

Hai.

Mijn haar is een drama. Voel me echt een beetje bleegh daardoor. Maargoed het hoort erbij zeggen ze..... Na de bevalling maar weer een extra uitgebreide kappersbeurt!

gr.Ing

De 1ste mnd was mijn haar idd ook een drama. Het zat voor geen meter. Heb van mijzelf krullen, nou die waren ver te zoeken. Baalde als een stekker natuurlijk, want ja je wilt er toch ook leuk uitzien. Ik ben nogal ijdel, dus mijn haar is belangrijk. Gelukkig werd mijn haar vanaf wk12 beter. Het gaat trouwens steeds beter zitten. Ik kan het weer los dragen en hoef niet meer hele dagen met een staart te lopen. Mijn krullen komen weer terug, JOEHOE!!!

Liefs

Terug
Bovenaan