Crème smeren striemen

<p style="text-align: left;">Hallo dames,</p>
<p style="text-align: left;">zojuist las ik toevallig je al vroeg moet beginnen met smeren.</p>
<p style="text-align: left;">vanaf hoeveel weken zijn jullie begonnen met smeren?</p>
<p style="text-align: left;">Heeft iemand al ervaring dat het idd werkt zo vroeg mogelijk te gaan smeren?</p>
<p style="text-align: left;">Waar smeren jullie mee?</p>

Dat had ik ook gelezen, dus ik ben met 3 maanden /11 weken begonnen met Kruidvat olie en later Etos crème en weer later bio oil. Geen idee of het daadwerkelijk zin heeft, waarschijnlijk hangt dat ook gewoon van jezelf af. Ik heb nu (36 weken) in ieder geval nog geen striemen, dus ik blijf vrolijk door smeren.

Heey meiden,

Ik ben heeel vroeg begonnen met smeren, zodra ik wist dat ik zwanger was met 4 weken dus:) Ik gebruik 'Palmers Strech Marks Oil' en af en toe wissel ik die af met "Rituals anti-strechmark tummy cream for mama' heel lekker. Inmiddels ben ik bijna 17 weken zwanger. Ik heb nog geen striemen en ik hoop dat dat zo blijft.

Lekker blijven smeren:)

Ik heb de eerste zwangerschap ook gesmeerd en heb tot 39 weken geen striemen gehad. Hierna wel, dus ben er niet van overtuigd dat het helpt. Nu bij de tweede zwangerschap niet gesmeerd en niet veel meer striemen gekregen.

Ik denk zelf dat dit voornamelijk genetisch is bepaald.

Volgens mij helpt het smeren weinig tot niet.

het hangt ontzettend af van je genen. Tijdens het bevallen kun je nog wel striae krijgen. Denk ook dat je bijvoorbeeld even moet kijken of je bijv groeistrepen hebt van je pubertijd. Dat zegt ook al iets of je er gevoelig voor bent.

ik heb tijdens eerste zwangerschap ook braaf gesmeerd maar helaas heb handtekeningen overgehouden van mijn zoon.

Ben wel erg benieuwd hoe het nu komt met tweede zwangerschap

Terug
Bovenaan