Crack rokende buurvrouw

Hallo,
Ik ben op dit moment 7 maanden zwanger en maak mij best wel zorgen.
Onze buurvrouw zorgt voor veel overlast.
nu is de woningbouw er wel al mee bezig maar het is een proces dat lang duurt want ze kunnen niet zomaar iemand uit huis zetten.

Wat ik eigenlijk wil weten is
Ze is verslaafd aan crack en rookt het de hele dag.
Nu hebt de woningbouw recent alle deuren en kozijnen geverfd.
Ik neem aan dat dit met op terpatine basis is gedaan omdat het de buiten kozen en deuren zijn maar de verflucht trekt naar binnen.
het hele huis rook naar verf.
Ik weet dat dit niet goed is als je zwanger ben.

Dus was ik voor een paar dagen verhuisd met me matras naar boven daar was de lucht minder met de ramen open.
Nu is het probleem dat elke keer als ik het raam daar open doe dat er om de 2 uur een vieze cracklucht naar binnen komt.
Nu sta ik elke keer op om het raam weer dicht te doen.
Maar vanacht ben ik in slaap gevallen met raam en heb nu enorme hoofdpijn weet niet of het door de crack of verf komt.
Maar me nu best wel zorgen mij vraag nu is het schadelijk dat er dampen van de buurvrouw soms in ons huis terecht komen ?

Zo zeg! Ik neem aan dat alle soorten rook niet goed zijn tijdens zwangerschap. Ik bedoel in sigaretten rook is al niet goed laat staan van crack. Misschien raar maar kun je zoiets niet met de politie bespreken? Of anders zelf tegen haar je zorgen zeggen? Succes ermee

Bedankt politie is al meerdere malen ingelicht door ons en de buurtbewoners ze zorgt voor heel veel overlast in de hele straat ook geluidsoverlast ze schreeuwt en gooit bijna elke dag.
Er komen ook vaak dealers die voor overlast zorgen ze gooien haar ramen er uit enzovoort.
Het houdt niet op de woningbouw is er mee bezig maar ze woont hier nog steeds
Helaas tegen haar zelf zeggen is geen optie ze is helemaal de weg kwijt en ze is zwaar verslaafd.
We hebben het al vaker aangegeven maar daar luistert ze niet naar.
Het is lastig situatie maak me ook zorgen als de kleine er straks is 

Even afgezien van de crack rokende buurvrouw, het is verboden voor professionele schilders om verf op terpentine basis te gebruiken. Dat je de verf ruikt betekent in dit geval wellicht niet dat het ook schadelijk is. Check anders de gebruikte verf bij de woningbouw en overleg met de verloskundige. 
Het is niet makkelijk om iemand uit zijn woning te zetten, maar is het voor jullie wel mogelijk om een ander onderkomen te zoeken. Lijkt me geen prettige buurt met dealers en al om een kindje in op te laten groeien. 

Klopt maar ik heb vernomen dat er buiten wel geschilderd mag worden met verf op terpatine basis alleen binnen niet.
Ja we zouden heel graag willen verhuizen laten we zeggen dat we deze woning met een gelukje hebben verkregen het is was een lotiningwoning van de woningbouw.
Hier in mij woonplaats is het heel lastig om aan een woning te komen 
Maar inderdaad we gaan nog een keer contact op nemen met de woning bouw of we een andere woning toegewezen kunnen krijgen 

Ooh wat naar zeg! Ben wel benieuwd hoe het nu gaat? Mijn buurman rookt de hele dag door wiet en ik maak me ook erge zorgen. Hij heeft psychotische periodes, doet ook nooit open en schreeuwt de boel bij elkaar. De huisbaas doet niks en de politie is langsgeweest maar kan ook niks doen zolang hij huur betaalt. Ik heb veilig thuis ingelicht, dan staat het wel geregistreerd mocht het verder uit de hand lopen.
Crack is nog een stap erger maar ik begrijp je stress, 8 maanden zwanger hier. Wat ik zelf heb gedaan is een luchtreiniger gekocht. Die zuivert de fijne deeltjes. Het werkt heel goed en hij gaat vanzelf aan als de onderbuurman weer een jointje opsteekt. Misschien heb je daar wat aan? Zelf ben ik nu op zoek naar een andere woning omdat ik gek word van de buurman. 

Terug
Bovenaan