Hallo,
Ik ben op dit moment 7 maanden zwanger en maak mij best wel zorgen.
Onze buurvrouw zorgt voor veel overlast.
nu is de woningbouw er wel al mee bezig maar het is een proces dat lang duurt want ze kunnen niet zomaar iemand uit huis zetten.
Wat ik eigenlijk wil weten is
Ze is verslaafd aan crack en rookt het de hele dag.
Nu hebt de woningbouw recent alle deuren en kozijnen geverfd.
Ik neem aan dat dit met op terpatine basis is gedaan omdat het de buiten kozen en deuren zijn maar de verflucht trekt naar binnen.
het hele huis rook naar verf.
Ik weet dat dit niet goed is als je zwanger ben.
Dus was ik voor een paar dagen verhuisd met me matras naar boven daar was de lucht minder met de ramen open.
Nu is het probleem dat elke keer als ik het raam daar open doe dat er om de 2 uur een vieze cracklucht naar binnen komt.
Nu sta ik elke keer op om het raam weer dicht te doen.
Maar vanacht ben ik in slaap gevallen met raam en heb nu enorme hoofdpijn weet niet of het door de crack of verf komt.
Maar me nu best wel zorgen mij vraag nu is het schadelijk dat er dampen van de buurvrouw soms in ons huis terecht komen ?
Ik ben op dit moment 7 maanden zwanger en maak mij best wel zorgen.
Onze buurvrouw zorgt voor veel overlast.
nu is de woningbouw er wel al mee bezig maar het is een proces dat lang duurt want ze kunnen niet zomaar iemand uit huis zetten.
Wat ik eigenlijk wil weten is
Ze is verslaafd aan crack en rookt het de hele dag.
Nu hebt de woningbouw recent alle deuren en kozijnen geverfd.
Ik neem aan dat dit met op terpatine basis is gedaan omdat het de buiten kozen en deuren zijn maar de verflucht trekt naar binnen.
het hele huis rook naar verf.
Ik weet dat dit niet goed is als je zwanger ben.
Dus was ik voor een paar dagen verhuisd met me matras naar boven daar was de lucht minder met de ramen open.
Nu is het probleem dat elke keer als ik het raam daar open doe dat er om de 2 uur een vieze cracklucht naar binnen komt.
Nu sta ik elke keer op om het raam weer dicht te doen.
Maar vanacht ben ik in slaap gevallen met raam en heb nu enorme hoofdpijn weet niet of het door de crack of verf komt.
Maar me nu best wel zorgen mij vraag nu is het schadelijk dat er dampen van de buurvrouw soms in ons huis terecht komen ?