crea bea

A

Anoniem

Guest
Ik ben gisteren heel nuttig bezig geweest!Je moet toch wat als het de hele dag regent.

Voor het eerst heb ik een kledingstuk op de naaimachine gemaakt.
Mijn kids zijn nogal smal en lang.Dus broeken zijn altijd te wijd.
Nu zelf aan het puzzelen geweest en zie het resultaat........

Rick is helemaal blij.Hij wilde vandaag de broek gelijk aan.
Oftewel missie geslaagd!!!

Groetjes Jessica

Hey Jessica,
zeker crea bea hoor, ik doe het je niet na! Hartstikke knap, nu nog ff een hele garderobe voor ze naaien, hahaha, succes.
Groetjes van Sonja

hoi
knap hoor,leuke broek.zou mij noooooooiiiiiit lukken.heb er het geduld waarschijnlijk ook niet voor.hahaha.
gr petra

Hoi Jessica,

Ziet er goed uit hoor! En als de broek nu goed zit, dan kun je hem ook nog in een ander stofje maken. Lekker makkelijk!
Ik ben ook zo'n crea-bea. Ik heb dit weekend verkleedkleren zitten maken voor de PSZ, voor als Eva afscheid neemt. Ik heb een roodkapjecape en een indianenpak gemaakt. Nu staat er nog een piratenpak en een zusterschort op de planning, maar dat doe we bij een volgend regenachtig weekend,

Groetjes, Karin

Hoi jessica,

hij ziet er hartstikke mooi uit zeg. Je hebt hem heel netjes gemaakt hoor. Ik vind het ook altijd leuk om dingen zelf te maken. Ik ben nu bezig met een extra kussente te maken voor in de kinderstoel. Ik had nog een oud boxkleed dat heb ik gisteren uit elkaar gehaald en ik heb er maar twee badlakens die aan de rand begonnen te rafelen voor opgeofferd. Als hij af is plaats ik ook wel een foto.

Groetjes van marloes

Heerlijk die zelfgemaakte kleding.
Ook ik maak veel zelf, vooral broeken. 1 goed patroon en door te toevoegen of weglaten van zakken heb je iedere keer een ander model.
Ben op dit moment bezig met het maken van verjaardagsvlaggetjes met belettering. Een hoop werk, maar het resultaat is fantastisch. En ze zijn uniek niemand heeft ze.

Veel naaiplezier nog.

Liefs Saskia

Ik ben jaloers op jouw geduld..
Ik heb ooit 1 x geprobeerd om wat te naaien, maar ben halverwege gefrustreerd gestopt, haha.

Terug
Bovenaan