crea bui met fotoos

A

Anoniem

Guest
Zo ik had net een crea bui en heb n beetje gephotoshopt :) Ik zag laatst dat "droomfoto" en dacht, dat kan ik ook! Heb niet voor niet grafisch lyceum gedaan ;-)

En deze is ook leuk gejat he?

Grtjs Evelien

Nou je kan je eigen shoppie openen! Leuk joh,

Wouw dat ik zou crea was, maar we hebben Windows Vista en snap er geen REET VAN!!

X Saskia
mv Rik 04-07-07

koel he? Dat konijn was ook een grapje haha..
Deze heb ik net gemaakt, is ook wel apart geworden:

Ik zit ook wel een poosje met t idee om er iets mee te doen, ben met een nieuwe website bezig, maar weet nog steeds niet " wat ik dan precies wil.." nou ik zo aan t knutselen ben is dit misschien wel een leuk idee! op canvas drukken en je heb een leuk dingetje :)

Evelien

Die bovenste is echt onwijs goed! Knap gedaan.

groetjes Maris

wat een super leuke en grappige foto's. kun je ook vertellen met welk programma je dat hebt gedaan?

gr Janneke

Hoi,

Ik heb t gemaakt met photoshop, dat programma ken ik op mijn duimpje door mijn opleiding.
Heb gewoon foto's van internet geplukt en birgit   "uitgeknipt" en in de foto geplaatst dmv
een beetje handigheid en wat trucjes...

lekker freubelen met de pc :)

Hoi Evelien.

Ik denk dat je zeker wel wat kan bijverdienen met deze foto's. er zijn op zich al veel mensen die het doen maar als je het goed promoot dan is het wel iets dat kan gaan lopen. En ik meld me nu meteen aan als vrijwilliger, jij maakt een mooie canvas van Marissa, en ik ga hier op de site vertellen hoe goed je bent

groetjes

Linda

Terug
Bovenaan