crea cadeautjes tips?

A

Anoniem

Guest
Hallo moeders,

Over 2 weken is mijn zus jarig, de peettante van Sep. Ik wil graag met Sepje iets leuks, creatiefs maken.. iemand suggesties?!
Dacht zelf aan handjes in t gips afdrukken..

Groetjes Bianca mv sep

Hey Bianca,

Ze hebben bij de kruidvat (online) ook leuke fotocadeau`s.....ik heb zo`n teddybeer laten maken met een foto t shirt voor m`n man`s verjaardag....hij vond het geweldig...

en ja jou idee is natuurlijk ook atlijd geslaagd want dat heb ik met Yoëll z`n voetjes gedaan met m`n moeders verjaardag

Succes

Liefs Denise

Hoi, een kennis van me heeft bij de Hema een tas met een foto laten maken, echt superleuk, misschien en idee en voetjes en handjes in verf , bijv. goud en zilver voor extra effect, mooi lijstje erom klaar!!!
Succes!

groetjes Danielle.

Wij hebben een theedoosje voor de oma's gemaakt met moederdag.
Het was erg geslaagd! En het resultaat ook hahaha.
(huh hoe kom ik nu aan die kleine letters.....)

Ja die thee doosjes zijn super leuk. Ik heb voor de suiker oom van Tess maanden geleden toen ze nog niet veel kon een afdruk van haar handje gemaakt.

Nu met moederdag heeft ze zelf geverft. Met vingerverf van de Hema. Ze wilde het wel steeds in haar mondje stoppen, das wel lastig, maar als je kleine een speentje gebruikt (Tess niet dus) dan is het goed te doen. Je moet wel ff een plekje zoeken waar het geen kwaad kan natuurlijk.

Succes

hoi

Wij hebben voor moederdag voor de oma's een placemat geknutseld, bij de xenos hebben ze placemats waar je bv 4 foto's in kan doen. wij hebben 3 kaartjes geknipt en daarop tycho laten vingerverven (DIT is alleen al er leuk) hiervan een foto gemaakt en deze erbij gedaan, Ze vonden het super leuk!!!

xx wen mv tycho

Wat dacht je van een ontbijtservice aan huis laten bezorgen met een kaartje erbij, Proficiat tante Sil, kus Sep!

Esmé,.. jeweetwel

Terug
Bovenaan