Creatief bezig voor de babykamer

Vandaag begonnen aan een zelfgemaakt prikbord voor in de babykamer. Al maanden te moe en totaal geen creatieve ingevingen, maar nu in de laatste weken ineens een creatieve boost ofzo. Dus lekker aan het knutselen met oranje stofjes, lint en knoopjes. Er staan ook nog een ingelijst whiteboard en een namenvlaggenlijn op de planning. Kan helaas niet uren achter elkaar door gaan, dus snel gaat het niet, maar leuk is het wel :).

Zijn er nog andere meiden die zelf wat aan het fröbelen zijn of al iets klaar hebben? Ben benieuwd wat anderen van hun babykamer hebben gemaakt!

ben zelf totaal niet crea maar wel mijn nichtje dus hebben 2 dekbedden gemaakt en wat leuke kussens erop. nu gaat ze voor me nog een vlaggenlijn maken met de naam erop. zelfde idee als jou dus. maar ik ben zelf helemaal niet zo zou het welis willen maar heb geen geduld helaas..

Klinkt leuk! Ik ben zelf een Woezel en Pip ABC aan het borduren. Maar schiet de laatste dagen niet echt op. Ach, ze kan nog niet lezen haha, maar hoop het wel voor de bevalling af te hebben eigenlijk.

Fröbel ze!

Hoi hoi, ik heb al een poos geleden 8 hele leuke 3D schilderijtjes gemaakt van dieren, die je op de boerderij vindt. En dat is een heel groot succes, die ik zelfs probeer te verkopen... Ik kan ze op wens maken van de klant, dus dat is heel erg leuk.
En de afgelopen 2 weken ben ik bezig geweest met 2 grote Nijntje schilderijen, 1 voor boven het badje (met eendjes) en de ander voor boven zijn bedje, maar daar staat ook zijn naam op, dus die moet ik iedere keer bij bezoek weer weghalen, want dat mag nog niemand zien.
De gordijnen heb ik zelf gemaakt, met stoere sterren van jeans erop, en de kussens van het bankje wat er staat, heb ik ook jeans sterren op gemaakt. Ik ben ook heel erg crea bea bezig, heerlijk......

hoi

de babykamer heb ik een muurschildering van Dirkje het draakje gemaakt
en een 3luik van dirkje en 2 elfjes

in de kinderkamer een muurschildering van een levensboom en elfje

en ik heb een geboorteschilderij gemaakt met een elfje-baby op een wolkje waar d enaam van deze baby komt. dit is ipv een ooievaar

maar de kinderkamers waren al klaar toen ik zwanger werd hoor, en het schilderij in het begin.
De afgelopen maanden ook niet in staat om iets te doen

Nou, m'n prikbord is af hoor! Ben er blij mee! Morgen maar even een mooi plekje zoeken en dan mag manlief het ophangen :).

Ik heb trouwens ook wat dingen door m'n moeder (kruikzakken en lakentjes) en schoonmoeder (gordijnen) laten maken. Vonden ze echt superleuk om te doen!

Leuk om te horen dat er ook anderen lekker bezig zijn. Klinkt ook erg crea-bea allemaal. Hebben jullie nog een kleur of thema dan? Morgen aan het whiteboard beginnen, maar dat mag niemand zien, anders weten ze wat het geslacht gaat worden ;-).

Nou, m'n prikbord is af hoor! Ben er blij mee! Morgen maar even een mooi plekje zoeken en dan mag manlief het ophangen :).

Ik heb trouwens ook wat dingen door m'n moeder (kruikzakken en lakentjes) en schoonmoeder (gordijnen) laten maken. Vonden ze echt superleuk om te doen!

Leuk om te horen dat er ook anderen lekker bezig zijn. Klinkt ook erg crea-bea allemaal. Hebben jullie nog een kleur of thema dan? Morgen aan het whiteboard beginnen, maar dat mag niemand zien, anders weten ze wat het geslacht gaat worden ;-).

Terug
Bovenaan