creatief met je kind!

Hoi...

Nou ik heb weer eens wat, vrijdag verkeerd gevallen en ajh hoor denk een spier verekt. nou ging dat harstikke goed en kon er redelijk weer op lopen , ga ik me gisteren avond toch op de trap weer door mijn knie heen, kan er nu helemaal niet meer oplopen.
Zodirect naar de huisarts kijken wat het is, maar jah zit wel  met  Dawin nu 5 en een halve maand oud!
Komt mama aan op een kruk hinkelend alles verschuiven en op een of andere manier hem uit de box halen en de fles geven etc.
Dan weer terug in de box en hinkelend naar de keuken om de fles schoon te maken en de vaatwasser uit te ruimen, moet zeggen een hele klus zo met een baby erbij hihi maar creatief dat je er in wordt
Hebben jullie miss nog tips hoe ik zo het beste door huis kan met hem want tillen gaat eigenlijk niet als je moet hinkelen.

liefs bianca

Hoihoi,

Lastig zeg!! Hoop voor je dat het snel over gaat!!

Het enige wat ik kan verzinnen is een draagzak, weet niet of je deze hebt?

Beterschap ermee!!

Liefs Annemarie

Lekker in de maxicosi op het onderstel van de wandelwagen leggen en achter de wagen aan hinkelen! Dekentje mee naar beneden en in de box laten slapen (mag best voor een paar dagen overdag) (of in de wandelwagenbak in de gang laten slapen). Maak 't jezelf maar even lekker makkelijk!
Liefs Phira

hallo

ow erg onhandig. omdat nu te hebben met een kleindje er bij.  
mischien met een bureau stoel door het huis rollen?

hoop dat het snel beter gaat

groetje petra

hoi hoi

allereerst beterschap..........
en hoe ging het bij de dokter?

ja ik zou denk ik ook hem laten slpen benden in de kinderwagen of box, hem veel laten zitten in het wippertje en met je kruk hem vooruit schuiven.......
anders op je kont met hem op schoot hen en weer beegen door het huis, weet niet of dat lukt maar dacht het ineens.......hihihihihihihi

en anders wie weet iemand van je vrienden, buurvrouw, moeder, of je man die eventueel thuis kan werken?!?!

sterkte ermee

liefs tobi

Hoi...

Hartstikke bedankt voor al jullie goeie tips
Ik blijk een knieband of flink verrekt of gescheurt te hebben, zelf denk ik het eerste!
Loop nu met 2 krukken en kan gelukkig al iets leunen op mijn zere been.
Heb jullie tips allemaal in dank genomen en geprobeert hihi, je had me moeten zien was geen gezicht hahah!
Hier thuis liggen ze in een deuk, maar jah ik probeer het ieder geval wel haha.
Helaas heb ik niemand in de buurt die me kan helpen, mijn buren zijn allebei erg oud en dement aan het worden en vrienden en vriendinnen werken ook allemaal!
Gelukkig heb ik een heel lief mannetje die door zijn beroep (rij-instructeur) wel wat kan schuiven met leerlingen, dus die kwam tussenndoor even thuis om me te helpen en heeft 2 krukken gehaalt zodat ik me beter kan verplaatsen!
Overdag laat ik Dawin lekker in de box liggen en hb ik de box bij de bank gezet lekker dichtbij!

Morgen ga ik toch weer proberen om naar mijn werk te gaan, want ik mankeer niks aan mijn handen gelukkig hihi!
Wat zullen ze daar ook in een deuk liggen las ze me zien stuntelen haha!

liefs bianca

Terug
Bovenaan