Creatief

Wat voor creatieve dingen doen jullie met de kids?

Ik ga vaak stoepkrijten, vingerverven of met een kwast, kleien met Jesse.
Straks wil ik bladeren zoeken en die gaan verven.

Ook helpt Jesse altijd mee met koken en bakken.
Gaan we koekjes bakken en samen versieren of cake maken en mag hij hoeren(roeren zoals hij dat zegd, hihihi)

Ik ben benieuwd naar jullie creativiteiten.
Gr Linda

Hier af en toe vingerverf, heel vaak tekenen met kleurpotlood of vingerverf, stiften. Koekjes bakken nog nooit gedaan. Lijkt me zo n gedoe, heel de keuken overhoop!
Stoepkrijt doet Isabelle gewoon zelf, dan hoef ik niet mee te doen.

Groetjes Babybelle

Tekenen doet Alice zelf, ze heeft een kleurboek en op elke bladzijde zet ze een kras en dan naar de volgende bladzijde. We hebben ook wel eens gekleid maar dan moet ik helpen en dat komt er niet altijd van...
Verder niet echt heel creatief hier.

Ze helpt wel mee in de keuken, groente wassen, aardappels wassen, beslag roeren, beslag pan uitlikken en tafel dekken vind ze ook heel leuk.
En ze helpt buiten op de boerderij, de kalfjes krijgen heel veel brok op het moment!

Groetjes Alberdien

Ik probeer wel vaak wat creatiefs te doen met Sarah. Maar bijvoorbeeld tekenen in een kleurboek of op een gewoon wit blaadje doet ze nu zelf, dat hoeft niet meer samen. Wel verven we of met vingerverf of kwasten en ook wasco en stoepkrijt vindt ze leuk.
Verder helpt ze wel in de keuken met dingen roeren maar ze is meer van de meehelpen met tafel dekken of boodschappen wegzetten. Toevallig wil ik deze week eens koekjes met haar gaan bakken om te kijken hoe ze dat vindt.

groetjes Tamar

Terug
Bovenaan